<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">/*<![CDATA[*/
 blockquote.c2 {border-left: 1px solid #cccccc           ; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/</style><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: #cccccc 1px solid; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/</style>šitādi gļuki parasti rodas rudens/ziemas  un ziemas/pavasara pārejas periodos, </blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">kad temperatūra kursē šurpu turpu ap nulli.<br /> ramonz<br /></blockquote>=======================<br />Mjā, tas tiesa, tais temperatūrās gaisa mitrums ir visai baiss un kondensāts uz detaļām<br />un degvielas tvertnē (!) veidojas ne pa jokam. Reizēm , iekāpjot auto, sajūta, kā vēsā,<br />miklā pagrabā nokāpjot, až stūre mitra :-) Nu , un elektropribambasiem, īpaši savienojumiem<br />tas ne visai patīk ... :-(<br />Ruu<br /><div id="sig_lower"> </div>