<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 span.c12 {font-family:  Arial , sans-serif }
 p.c11 {font-style: italic; text-align: justify}
 span.c10 {color: black}
 p.c9 {text-align: justify; text-indent: 36.0pt}
 p.c8 {text-align: justify}
 span.c7 {color: black; font-family:  Arial , sans-serif }
 p.c6 {background: whitesmoke}
 span.c5 {color: black; font-family:  Tahoma , sans-serif ; font-size: 10.0pt}
 span.c4 {color: black; font-family:  Calibri , sans-serif }
 div.c3 {border: none; border-top: solid #B5C4DF 1.0pt; padding: 3.0pt 0cm 0cm 0cm}
 span.c2 {font-family:  Tahoma , sans-serif ; font-size: 10.0pt}
 span.c1 {color: #1F497D; font-family:  Calibri , sans-serif ; font-size: 11.0pt}
/*]]>*/</style><span class="c1">Vai es pareizi sapratu, ka jamais vienkārši sasilda degvielu? Ja izlaiž visu to blabla, tad viņš staro infrasarkanos viļņus, kas ir prasts siltusm, jeb nē?</span><div><p> </p>      <p>  <span class="c1">Un ieraugot šo teikumu 11. slaidā es sapratu, ka TĀ ir lieta “Vibrācija ir galvenais darbības priekšnosacījums”<br />-----------------------------------------<br />Mjā, tā ir lieta, vibrācija un siltums ... turklāt ārējais veidols ... IMHO ideāls vibrators, turklāt<br />"twin action", ķippa lietojams divatā un ekstrēmos apstākļos, par cik elektrība un siltums<br />rodas paši no sevis ... :-) Nja, fiziķi un enerģētiķi ciešās kolonās dodas pašnoslīcināties, ar<br />Teslu priekšgalā :-)<br />Vispār jau es maz jēdzu no tām lietām, bet tamā prezentācijā teksts brīžiem liekas ar kādu<br />nebūt "elektrisko tulkotāju" radīts, turklāt kļūdaini un brīžiem smieklīgi ir ne tikai latviskie teksti,<br />bet pat angliskie termini , pat vārds "stoechiometric" uzrakstīts  nepareizi ...<br />Interesanti, kādās attiecībās ar "pārstāvi Baltijā" ir jūsmīgo atsauksmju rakstītāji? :-) Man šitie<br />"pip...zatori" neraisa nekādu ticamības sajūtu, pirmkārt, tāpēc, ka eksperimenta apstākļi patiešām<br />ir stipri primitīvi, otrkārt, ja jau viss būtu tādā ažūrā, tad neviens autoražotājs ne mirkli nekavētos<br />bāzt šitos "-zatorus" tvertnēs, nemaz nerunājot par stacionāro dzinēju un diždzinēju ražotājiem,<br />kuriem degvielas patēriņš "grami uz kilovatu stundā" absolūtos skaitļos ir visai iespaidīgi ...<br />Ruu<br /><br /></span></p></div></blockquote>  <div id="sig_lower"> </div>