<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">Diez kāpēc vecam Golpam tas nekad netraucēja :D<br /> Žigulim gan, atceros ka nācās "Unisma" smēri (WD40 analogs) uz<br /> sadalītāja/vadiem pūst.<br /> G.<br /> > un aizbrauca pats savā gaitā, it kā nekas nebūtu noticis ... :-)<br /> > Paskaties kāds laiks ārā no rīta, bleķi auksti, gaiss silts un 100%<br /> > mitrums, protams, ka kondensāts nosēžas uz visām virsmām.<br /></blockquote>============================<br />Nu , vispār jau Žiguļa dzimtie padomjražojuma svečvadi un vāciņi/ rotori<br />bija visai augstas kvalitātes un kalpoja ilgi. Kad parādījās visādi "kooperatīvu<br />kvalitātes" izstrādājumi, tad gan sākās cirks :-) Vairāk problēmu bija taisni <br />ar veciem Rietumu ražojuma vadiem un "pīpītēm". Bet viskrutākie bija sadalītāja<br />vāciņi ar tādu "papildvāciņu" no plānas plastmasas virs "pamatvāka", tādi bija<br />daudziem Mercedes, BMW dzinējiem, īpaši 6-cyl.. Un, kad starp tiem vāciņiem<br />sakrājās putekļi, tad mitrā laikā bija gatavais festivāls - uguņi skraidīja visur kur,<br />tikai ne pa drātīm uz svecēm :-) Bija feinas haltūras, tā uz pusdienu - noņemt to<br />aizsargvāciņu, notīrīt vai izmest mizkastē, nomazgāt un nospodrināt "pamatvāciņu",<br />un pamatā viss bija Tip-Top :-) Klienti ģība no sajūsmas par "ģeniālajiem <br />meistariem", īpaši, ja pirms tam jau pāris "Vasjas" nsekmīgi bija nočakarējušies ... :-)<br />Ruu<br /> <div id="sig_lower"> </div>