<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px #ccc solid; margin: 0 0 0 .8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*</style>aha, tikai legalizeet buus jaaved kaukur citur. LV sargaa savu autoruupnieciibu <g><br /> </blockquote>==============================<br />Būtībā jau tā nav problēma, ir valstis, kur to var izdarīt vieglāk, ir , kur grūtāk, tiesa, lēti<br />legalizēt pašbūvētu auto / moto tehniku nav nekur, pat savācot no gataviem "kitiem" :-)<br />Atminu, kā pie drauga Robīša pilsonis vārdā Valters Rērls vāca no gatava "kita" kopā<br />savu "Donkervoort" dzelzi, tā neko rīks, ar Ford Escort Cosworth turbomotoru :-) Tā<br />procedūra, kura stāvēja priekšā pat ES legālam verķim ar piešķirtu "tipa autorizāciju",<br />bija gaidāma diezgan gara un dārga, lai iegūtu savu VIN numuru un KBE - transporta <br />līdzekļa lietošanas atļauju ... Tā ka, ja ir laiks un līdzekļi, principā to var paveikt.<br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>