<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*</style>Nevarētu būt starpība dēļ kompresijas? Piemēram, iegriezt dīzeli vai turbomotoru ar platām fāzēm?<br /> KH</blockquote>.......................................................... <br />Ielas turbomotoriem īpaši platas fāzes nemēdz būt - pirmkārt, tāds dzinējs būs pavārgs pie mazām un <br />vidējām slodzēm, otrkārt, fāzu platumu veiksmīgi kompensē turbo spiediens (augstspiediena turbo<br />gadījumā) ... Dīzelim (ar lielu noskrējienu) varētu parādīties diluma tips, kādu savulaik atklājām Opeļa<br />dīzelim. Kompresijas spiediens ir, bet ne;ec ne sitams, tikai ar ievilkšanu. Noņemot galvu un samērot<br />cilindrus izrādījās, ka pie vainas ir dilums cilindrā zonā burtiski pāris mm pirms / pēc virzuļa augšējā<br />"nāves punkta" , tai zonā , kur strādā augšējais kompresijas gredzens - sasniegtais (un uzrādītais) OK<br />spiediens šai īsajā gabaliņā strauji nokritās kopā ar temperatūru un "nāni gateris". Hohmas pēc toreiz<br />izdrāzām to dzinēju uz remontmēru, jauni virzuļi +gredzeni + šāles + parastie darbi pārlasot un tas dzinējs<br />leca no burtiski 2 apgriezieniem. Tiesa, pirms remonta viņš bija "noāmurojis" ap 400 000 km (auto bija<br />servisa grāmatiņa + vācu pedantiskā birģera rūpīgi vestā "dienasgrāmata" :-) tas gan ir vienīgais auto no<br /> "turienes", kuram tādu esmu redzējis. Principā arī mans fāters tādu ved un veda visām savām mašīnām,<br />tas tāds "veco laiku" paradums :-)<br />Ruu<br /><div id="sig_lower"> </div>