<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c2 {border-left: 1px #ccc solid; margin: 0 0 0 .8ex; padding-left: 1ex}
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*</style>Var jau būt, ka importē arī, taču par benjas trūkumu Krievijā varēja sūdzēties vien </blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">nomaļākos Sibīrijas kaktos. Un arī ļoti retās vietās. </blockquote>============================<br />Nav runa par dajebkāda benzīna / DD neesamību, bet par EUROnormām atbilstošu degvielu!<br />Galvenās patērēšanas vietas ir Maskava un SPB ar apgabaliem, kur reāli braukā jaunas<br />"inomarkas", tās ar Krievijā ražotajiem benzīniem "92" vai "91" ātri vien izbeidzas.Tas pats ar<br />DD :-( Protams, tā ir auto īpašnieka izvēle, turklāt daudzi autoražotāji speciāli pielāgo auto<br />Krievijā ražotās degvielas kvalitātei vai nemaz neieved auto ar konkrētiem dzinēju modeļiem /<br />variantiem. 2010. gadā tikai "95E" benzīns tika importēts ~400 000 tonnu apjomā ...<br /><br /><br /><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><div>Par kvalitāti gan nezināšu teikt, uz garšu provēts netika. Taču ar inomarkām tur brauc <br />vairākums. Jo tālāk uz šauracaino pusi, jo lielāks īpatsvars nekrieviskas izcelsmes auto. <br />Un kust tāpat, bez bēdu. Vismaz neviens krievs un nekrievs par degvielu nesūdzējās. <br />=============================<br />Par kvalitāti labāk palasi viņu profesionāļu vērtējumus un testu rezultātus :-) A tās "šauracaino"<br />mašīnas viņiem laikam reāli piegriezīs, turklāt arī to vidū ir ļoti pieprasīti modeļi, kuri labprāt<br />sagremo vietējo "bodjagu", un ir tādas versijas, no kurām vairās , kā no AIDS slimnieka, jo<br />ilgāk, kā dažus desmitus tūkstošus km tās ar Krievijas degvielu neiztur... Plus vēl milzīgais<br />galīgi "kreisās" degvielas apjoms, kas nonāk tirgū. Kā rakstīja Krievijas autprese, Pleskavas<br />apgabalā "krutku" apjoms degvielas tirgū sasniedz 60%, savukārt Kirišu naftas rafinērijā<br />gadā pazūd desmitiem tūkstoši tonnu degvielas, turklāt no dažādiem ražošanas procesa<br />cikliem ... :-(<br />Ruu</div></blockquote> <br /> <div id="sig_lower"> </div>