<span class="c1">Varbūt kādam ir pieejams katalogs par to, ko drīkst liet iekšā dzesēšanas sistēmā Volvo V70 @1999 ar 2,5 dīzeli? Uz vāciņa stāv rakstīts, ka drīkstot liet iekšā tikai volvo īpašo šķidrumu un man šķiet, ka tas varētu nozīmēt arī stipri augstas izmaksas bez nopietna pamatojuma kādēļ tieši tā.</span><br />===========================<br />Nūūū... vispār jau Volvo, tāpat, kā daudzi autoražotāji, ar savu emblēmu un kataloga Nr. mārketē<br />visu ko.Tostarp motoreļļas, transmisiju eļļas, pat dzinēju pievadsiksnas un vēl sazin ko. Vispār,<br />kā šodien atminu, mans bijušais darbdevējs tieši 1999. gadā sāka piegādāt gan Volvo vieglo, <br />gan kravas auto ražotnēm jaunās paaudzes antifrīzu - TEXACO HAVOLINE XLC, t.s. "ilgispēlējošo",<br />sarkano / oranžo. Savukārt mēs tepat "Rūsas Rotoram" citu ekspluatācijas materiālu skaitā piegādājām<br />arī šo pašu antifrīzu. Bija viņiem viens otrs īpaši kaprīzs klients, speciāli tādiem bija no Zviedrijas<br />atstiepta muca pazīstamajās zilbaltajās krāsās, bet uz mucas dibena bija uzlīme ar ...mūsu pašu<br />kantora nosaukumu :-) Tā ka es visai neticu tam, ka nedrīkst lietot kaut  ko, kas pieder pie normāliem<br />un regulāri maināmiem / papildināmiem ekspluatācijas materiāliem :-) Jebkurā gadījumā līdz 1999.<br />gadam lietoja vecā parauga (zilos / zaļos) antifrīzus, kopš 1999. gada aptuveni vidus - jauno XLC,<br />"extended life coolant"... Principā XLC koncentrātu var nopirkt Bukultu ielā, VAMotors mītnē, tur arī varētu<br />būt vislētāk, jo viņi ir tiešie importētāji!<br />Ruu<br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>