<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">Listē vispār kāds ira? :)<br /> ......................................</blockquote>Ira gan nu jau :-)<br /><br /><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> предохранитель тепловой - vai tas tiešām ir tā, ka ja tuvo/tālo <br /> pievadvads sāk cepties, tad viņš tipa atslēdzas? Vai arī ir kaut kā <br /> savādāk, nekā burtiski tulkojot? :)<br /> Protams, ka UAZikam visa elektrība jau ir pārvilkta, salikti moderni <br /> drošinātāji un releji, visam taču vajadzētu būt ok bez viņa, ne? :)<br /></blockquote>.....................................<br />Normāls  bimetāliskais drošinātājs, principiāli vecumvecā BOSCH pirmskara<br />konstrukcija. Padomjlaikos ar tiem bija pieslānīti vairums kravas auto, arī<br />vieglie GAZ, ZIL utt.. Uzticama ierīce, sporta auto mēs šitos izmantojām<br />papildlukturu ķēdēs ... Nebija jāgrābstās pa drošinātāju bloku - nospiedi<br />podziņu pēc iebraukšanas kupenā, un viss ...<br />Ruu<br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>