<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
Uzmeklēju vēstur'smeilu, pārlasīju ar prieku.<br>
Vispār ar kādām naudām jāsāk rēķināties? UAZikam, protams. :)
~1700kg <br>
Un, kur tusējas kādi lietoti devaisi?<br>
<br>
On 2011.09.13. 0:55, Martins wrote:
<blockquote
cite="mid:CAHSLF7ceUrNf2p_EK+J26B1A8BLF8b_xj2dOL7CkSe8_pwrpag@mail.gmail.com"
type="cite">
<p>Kadam nolukam. Parasti nem ar vilkstpeju auto masa reizinats ar
1.5, elektrisku, komplekta ar zelejas akji. Tipiski ComeUp 9500
(cipars vincss modelii parasti norada vilceejspeeku lbs-os) vai
kiniesu un polu analogus. Ja grib mersedesa klases vinchu tad
Warn parasti. Ir sastopami ari visadi jaunrades brinumi ka
divatrumu vincas un tadas ar piespiedu gaisa dzesesanu utt. Ja
draudzejas ar galvu tad var likt ari mazaku vinchu neka
teoretiski vajadzetu un konstatejot ka nevelk lietot triisi
(labs maksaa.30-40Ls bet var taisit ari samoduju pa leeto). Tad
atrums 2x mazaks bet celiens 2x lielaks. Es ta loti labi tieku
gala ar akmens laikmeta 8000lbs Warn uz LR Disco (Diaco ir
smags), esmu pa ziemam pus mikrorajona un pa celam graavjos
sastaptas puspiedzinas un kauna kritusas pilnpiedzinas valkajis,
kaa arii buvgruzu konteinervedeju izvilcis, fuuri ar trisssiigo
puspiekabi (par to pat paldies pateica ar cepuminiem jo
maizniicas fuura bija), visadus Volvo XC90 un citus brasos
kupenu shturmetajus.</p>
<p>Tie kas dodas nopietni bezcelaa liek ari hidraulikas. Piedzina
no hidrosukna ar ellu. Popularakais uzstadiaanas veids parasti
populars uz TLC motoriem ir pagarinat klokeni un uz tas
uzsedinat zobratu kas pa kjedi piedzen sukni. </p>
<p>Kas var atlauties un var sameklet.uzliek ari originalo
mehanisko, bet tadas ir baiss retums un attiecigi maksa. Vel
lielaks retums ir pastaisita mehanika (skatit Boicova Open
klases TR aparatu, tur ir kosmodroms jau).</p>
<p>Vel citi bezcelotaji lieto divmotoru elektriskas vienu tadu
pasi lietojam gonkaas, razo Gigglepin UK. Tad var atlauties
mazaku parnesumu un attiecigi atraku darbibu. Ar tadu auto
mierigi cel pa vertikalu sienu augsa.</p>
<p>Ja negribas elektrisku vincu tad var hidraulikai vai mehanikai
piedzinu meginat taisit uz PTO ass ja tada autinam sadalenee ir.
Parasti tas ass nevienam nav ieliktas pat ja varetu, attiecigi
japasuta... Vienigo tad visas operaacijas kopaa ar sadaleni, kas
reizeem kaarpoties ir pluss bet reizeem miinus (reizem vienads
atrums vincai un ratiem noder bet cita reizee traucee).</p>
<p>Trose standarta dzipam kuram vinca ir tikai ka glabins
neparedzetam situacijam parasti terauda, 8mm, sporta jau 9 un
10. 8mm tapec ka parasti mazai lietosanai nevajag zveeriigas
jaudas, mazaaka diametra trose uz barabaana uziet vairaak un
attiecigi talak var vilkties, ka ari ja vinca ir 9500lbs un
vilcejs sapinas meistariba tad tas paarraus trosi, nevis
salauzis vincai korpusu vai izraus plauktu vai nosvilinas motoru
un akji). Var lietot ari sintetisko striki bet dargi un lielaka
aukleasanaas ar to strikji jo kad piedzen ar pilnu zemi tad
jamazgaa un to nevar striket spriegotu gar cietiem prieksmetiem
jo tiiri labi pluuksnojaas un dilst. Labs viduscels starp prastu
teeraudeni un sinteetiku ir puleetaa teerauda trose. Taa ir
daudz vijiigaaka un ataauciigaaka par parasto teeraudeni bet nav
tik laba kaa sinteetika, bet nav arii tik kapriiza kaa
sinteetika. Vieniigi nevienam uz vietas parasti nav 8mm un ir
labi ja ir 9mm. Ja nav uz vietas tad parasti dabut var, tikai
japerk uzreiz 250metri...</p>
<p>Bet vispaar labaak izstaasti konkreeti ko gribi.</p>
<div class="gmail_quote">On Sep 13, 2011 12:13 AM, "Instigater"
<<a moz-do-not-send="true"
href="mailto:instigater@projektam.lv">instigater@projektam.lv</a>>
wrote:<br type="attribution">
> Sveiki,<br>
> cik atceros, te pāris 4x4 fanāti apgrozījās. Varbūt varat
pastāstīt, cik <br>
> niknas vinčas parasti ir aparātiem? Iespējams, ka kādu uz
stundiņu arī <br>
> par godīgu samaksu varētu pieaicināt uz vienu darbiņu.<br>
> <br>
> -- <br>
> Instigater<br>
> Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn<br>
> <a moz-do-not-send="true" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a><br>
> <br>
> <br>
> _______________________________________________<br>
> Autoliste mailing list<br>
> <a moz-do-not-send="true"
href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
> <a moz-do-not-send="true"
href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
</div>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<br>
<pre wrap="">_______________________________________________
Autoliste mailing list
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a>
</pre>
</blockquote>
</body>
</html>