<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    Uzmeklēju vēstur'smeilu, pārlasīju ar prieku.<br>
    Vispār ar kādām naudām jāsāk rēķināties? UAZikam, protams. :)
    ~1700kg <br>
    Un, kur tusējas kādi lietoti devaisi?<br>
    <br>
    On 2011.09.13. 0:55, Martins wrote:
    <blockquote
cite="mid:CAHSLF7ceUrNf2p_EK+J26B1A8BLF8b_xj2dOL7CkSe8_pwrpag@mail.gmail.com"
      type="cite">
      <p>Kadam nolukam. Parasti nem ar vilkstpeju auto masa reizinats ar
        1.5, elektrisku, komplekta ar zelejas akji. Tipiski ComeUp 9500
        (cipars vincss modelii parasti norada vilceejspeeku lbs-os) vai
        kiniesu un polu analogus. Ja grib mersedesa klases vinchu tad
        Warn parasti. Ir sastopami ari visadi jaunrades brinumi ka
        divatrumu vincas un tadas ar piespiedu gaisa dzesesanu utt. Ja
        draudzejas ar galvu tad var likt ari mazaku vinchu neka
        teoretiski vajadzetu un konstatejot ka nevelk lietot triisi
        (labs maksaa.30-40Ls bet var taisit ari samoduju pa leeto). Tad
        atrums 2x mazaks bet celiens 2x lielaks. Es ta loti labi tieku
        gala ar akmens laikmeta  8000lbs Warn uz LR Disco (Diaco ir
        smags), esmu pa ziemam pus mikrorajona un pa celam graavjos
        sastaptas puspiedzinas un kauna kritusas pilnpiedzinas valkajis,
        kaa arii buvgruzu konteinervedeju izvilcis, fuuri ar trisssiigo
        puspiekabi (par to pat paldies pateica ar cepuminiem jo
        maizniicas fuura bija), visadus Volvo XC90 un citus brasos
        kupenu shturmetajus.</p>
      <p>Tie kas dodas nopietni bezcelaa liek ari hidraulikas. Piedzina
        no hidrosukna ar ellu. Popularakais uzstadiaanas veids parasti
        populars uz TLC motoriem ir pagarinat klokeni un uz tas
        uzsedinat zobratu kas pa kjedi piedzen sukni. </p>
      <p>Kas var atlauties un var sameklet.uzliek ari originalo
        mehanisko, bet tadas ir baiss retums un attiecigi maksa. Vel
        lielaks retums ir pastaisita mehanika (skatit Boicova Open
        klases TR aparatu, tur ir kosmodroms jau).</p>
      <p>Vel citi bezcelotaji lieto divmotoru elektriskas vienu tadu
        pasi lietojam gonkaas, razo Gigglepin UK. Tad var atlauties
        mazaku parnesumu un attiecigi atraku darbibu. Ar tadu auto
        mierigi cel pa vertikalu sienu augsa.</p>
      <p>Ja negribas elektrisku vincu tad var hidraulikai vai mehanikai
        piedzinu meginat taisit uz PTO ass ja tada autinam sadalenee ir.
        Parasti tas ass nevienam nav ieliktas pat ja varetu, attiecigi
        japasuta... Vienigo tad visas operaacijas kopaa ar sadaleni, kas
        reizeem kaarpoties ir pluss bet reizeem miinus (reizem vienads
        atrums vincai un ratiem noder bet cita reizee traucee).</p>
      <p>Trose standarta dzipam kuram vinca ir tikai ka glabins
        neparedzetam situacijam parasti terauda, 8mm, sporta jau 9 un
        10. 8mm tapec ka parasti mazai lietosanai nevajag zveeriigas
        jaudas, mazaaka diametra trose uz barabaana uziet vairaak un
        attiecigi talak var vilkties, ka ari ja vinca ir 9500lbs un
        vilcejs sapinas meistariba tad tas paarraus trosi, nevis
        salauzis vincai korpusu vai izraus plauktu vai nosvilinas motoru
        un akji). Var lietot ari sintetisko striki bet dargi un lielaka
        aukleasanaas ar to strikji jo kad piedzen ar pilnu zemi tad
        jamazgaa un to nevar striket spriegotu gar cietiem prieksmetiem
        jo tiiri labi pluuksnojaas un dilst. Labs viduscels starp prastu
        teeraudeni un sinteetiku ir puleetaa teerauda trose. Taa ir
        daudz vijiigaaka un ataauciigaaka par parasto teeraudeni bet nav
        tik laba kaa sinteetika, bet nav arii tik kapriiza kaa
        sinteetika. Vieniigi nevienam uz vietas parasti nav 8mm un ir
        labi ja ir 9mm. Ja nav uz vietas tad parasti dabut var, tikai
        japerk uzreiz 250metri...</p>
      <p>Bet vispaar labaak izstaasti konkreeti ko gribi.</p>
      <div class="gmail_quote">On Sep 13, 2011 12:13 AM, "Instigater"
        <<a moz-do-not-send="true"
          href="mailto:instigater@projektam.lv">instigater@projektam.lv</a>>
        wrote:<br type="attribution">
        > Sveiki,<br>
        > cik atceros, te pāris 4x4 fanāti apgrozījās. Varbūt varat
        pastāstīt, cik <br>
        > niknas vinčas parasti ir aparātiem? Iespējams, ka kādu uz
        stundiņu arī <br>
        > par godīgu samaksu varētu pieaicināt uz vienu darbiņu.<br>
        > <br>
        > -- <br>
        > Instigater<br>
        > Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn<br>
        > <a moz-do-not-send="true" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a><br>
        > <br>
        > <br>
        > _______________________________________________<br>
        > Autoliste mailing list<br>
        > <a moz-do-not-send="true"
          href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
        > <a moz-do-not-send="true"
          href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
Autoliste mailing list
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a>
</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>