<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    On 16.11.2011 07:29, Juris Knakis wrote:
    <blockquote cite="mid:1321421374.4ec34a3e3b9c9@mail.inbox.lv"
      type="cite"><br>
      <blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt
        0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">
        <style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c3 {border-left: 1px #ccc solid; margin: 0 0 0 .8ex; padding-left: 1ex}
 blockquote.c2 {border-left: 1px solid #cccccc           ; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]></style>nav noziimes autobuuves standartiem, visi cipari izriet no
        akumulatora funkcionalitaates. 13.6 voltu spriegums var buut
        aktuaals tikai kad akja temperatuura ir kaukas tuvu pie 50
        graadiem. 14.2 jau izklausaas peec atbilstoshaaka cipara. Jeepam
        pat bija termosensors zem akja, un laadeeshanas spriegums reaali
        tika mainiits.<br>
      </blockquote>
      =================================<br>
      Tieši tā, un tieši tāpēc standartā minētie spriegumi ir
      "no...līdz...", nevis viens "ciets" lielums :-)<br>
      Galvenaisir aizvest kaut to minimālāko spriegumu "neatšķaidītā"
      veidā līdz patērētājiem :-)<br>
      Tumsā uz ceļa lieliski var redzēt starpību starp tiem 13.6 un,
      teiksim, 13.0 V :-) Īpaši, ja ir<br>
      papildlukturi - rallija sakarā es šitos jautājumus savulaik
      ļooooti dziļi izpētīju :-)
    </blockquote>
    Tādā ziņā xenon īpašniekiem labāk, sakarā ar to, ka lampiņa strādā,
    ja pareiz atceros, uz 30kV, tad xenon bloks augšupkonvertē, pie
    tam,  tā parasti derīgais ieejas darba spriegums ir 9 līdz 18 V.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a>
</pre>
  </body>
</html>