<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c3 {border-left: 1px #ccc solid; margin: 0 0 0 .8ex; padding-left: 1ex}
 blockquote.c2 {border-left: 1px solid #cccccc           ; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]></style>nav noziimes autobuuves standartiem, visi cipari izriet no akumulatora funkcionalitaates. 13.6 voltu spriegums var buut aktuaals tikai kad akja temperatuura ir kaukas tuvu pie 50 graadiem. 14.2 jau izklausaas peec atbilstoshaaka cipara. Jeepam pat bija termosensors zem akja, un laadeeshanas spriegums reaali tika mainiits.<br /></blockquote>=================================<br />Tieši tā, un tieši tāpēc standartā minētie spriegumi ir "no...līdz...", nevis viens "ciets" lielums :-)<br />Galvenaisir aizvest kaut to minimālāko spriegumu "neatšķaidītā" veidā līdz patērētājiem :-)<br />Tumsā uz ceļa lieliski var redzēt starpību starp tiem 13.6 un, teiksim, 13.0 V :-) Īpaši, ja ir<br />papildlukturi - rallija sakarā es šitos jautājumus savulaik ļooooti dziļi izpētīju :-)<br />Ruu<br /> <div id="sig_lower"> </div>