<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c2 {border-left: 1px #ccc solid; margin: 0 0 0 .8ex; padding-left: 1ex}
 blockquote.c1 {border-left: 1px #ccc solid; margin: 0 0 0 .8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*</style>Sāc ar oglēm!  </blockquote>===============================<br />Principā var - ja arī tās nebūs pie vainas, tad finālā vismaz būs pārliecība par<br />to, ka ogles ir / nav kārtībā + gredzeni notīrīti (vēlams). Ja nekas nenotiek, <br />nākamo laikam būtu jāpārbauda releju - regulatoru. Diemžēl nezinu, kāds tips<br />šitam daiktam ir, neatceros, no kura gada arī ZMZ / UMZ dzinējiem sāka oriģināli<br />likt virsū ģeneratorus ar "tableti"... Ja ir iznestais RR, tad pamēģināšanai var<br />izmantot praktiski dajebkuru tāda pat tipa, kaut vai no vaza veco labo RR-380, pie<br />reizes var apskatīties (jau tagad), vai pie darbojoša dzinēja / ieslēgtas aizdedzes<br />uz ģeneratora ierosmes vadu vispār pienāk špannungs! Krievu saitos ir dafiga<br />informācijas par UAZ visvisādu modeļu ģeneratoriem, to savstarpējām un arī<br />radikālām nomaiņām, pārbaudēm utt.. Varbūt tiešām labāk uzlikt Volgas 90A<br />ģeneratoru, ja par pieņemamu cenu dabonams + attiecīgo RR(ja vajag). Vispār<br />tur domas lidojumam ierobežojumu nav, ka tik var dabūt DIN standarta noteiktos<br />13.6-14.2 V :-)<br />Ja tam verķim ir aizdedzes atslēga panelī , ar maziņu atslēdziņu, tad tā varētu būt<br />leģendārā 1926. gada parauga BOSCH atslēgas kopija. Ko tur var nodedzināt,<br />nezinu, tur startera kontakti bija uz 30A, kas pietiek (jāpietiek) kādiem 3-4 ievilcējrelejiem.<br />Par tiem instrumentiem - droši, ka labi ir , ja ir abi, i voltmetrs, i ampērmetrs, galu<br />galā V-metrs dod infu par verķa stāvokli arī dzinējam nestrādājot ...<br /><div id="sig_lower"> </div>