Niknākais VAZ klassikas standartmotors bija tas pats 1.6 ķēdinieks 78zs (2106 un 2121) bez katalizaotriem un cita eko crap...<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><div><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">     Pēcāk Nivam ierādīja to pašu izurbtu uz 1.7 un ar kautkādu iešprici kurš gan tāpat palika pie 80zs<br />     Tagadējos 2107 nāk kaut kāds 1.6 ar iešprici un 72 ZS</blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">==========================<br /></blockquote></div> </blockquote>Vispār jau sākotnēji 2106 bija 80 ZS, tad izmantoja t.s. bloka galvu "ar rāmīti" apkārt detaļas numuram,<br />tilpums tāds pat, kā 2101. kad sāka likt unificēto 21011 galvu, tad nokritās uz 78 ZS. Vēl pēčāk, kad vēl<br />samazināja kompresijas pakāpi, RON 93 benzīna vietā ievoiesa RON 92, tad vispār kļuva 75 ZS, kā<br />sākotnēji 2103.<br />Vispār jau, ja skatās VAZ dzinējus, tad jāskatās arī priekšpievadu dzinēji. Tur jaudīgākais dzinējs bija<br />VAZ 2110 (110) uzstādītais 1.6 16V 98 ZS vai 1.5 16V 94 ZS, 143 Nm. To pašu 1.6 lika arī Lada Priora<br />dārgākajai modifikācijai, bija paredzēts arī "klasikām", tādus varēja dabūt , bet galvenie patērētāji bija<br />visādas milicijas utt.. Ja gribēja kaut ko pavisam niknu, tad bija arī 2110 versija un Priora ar to Opel<br />2.0 16V dzinēja versiju priekš VAZa, 120 ZS, vai paša VAZ 2110 dzinēja 1.8 16V versija ar 120 ZS, kuru<br />arī pēc pasūtījuma lika klasikās. "Tīrais" 2106 dzinējs laikam visniknākais bija versijā, kuru lika Iževskā<br />montētajiem 2106. Tai, liekas , bija 84 ZS, ar iešprici, protams.<br />Kaut kā tā ...<br />Ruu<br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>