<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 9.00.8112.16437"></HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2>VFTS vazi jau tikai sākās no 100zs/l t.i. 1588ccm un <A
href="mailto:160zs@7000rpm">160zs@7000rpm</A> + 168Nm.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>p.s. Vīlēšanai pateicīgākais izejmateriāls ir 21011(1300ccm)
motorels.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>p.s.s. stadartmotors bez kādas apstrādes griezās tos 7.5k,
tikai beigas ļoti negribīgas un jēgas nekādas...</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>ar cieņu GirtzB, spameris parastais</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
<DIV
style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4; font-color: black"><B>From:</B>
<A title=hardcore@parks.lv
href="mailto:hardcore@parks.lv">hardcore@parks.lv</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=autoliste@lists.autoliste.lv
href="mailto:autoliste@lists.autoliste.lv">Viss par un ap auto!</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Wednesday, October 26, 2011 11:51
AM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> [Autoliste] Re: VAZu
dzinēji</DIV>
<DIV><BR></DIV>
<P><BR>
<STYLE type=text/css>BODY {
FONT-FAMILY: Arial, Helvetica, sans-serif; FONT-SIZE: 12px
}
</STYLE>
1.7 ir tas pats 1.5 ar garāku virzuļa gājienu, cik es zinu. Tehniski īstais
niknakais ir 1.6, kas gāja iekšā 2106 žikam. 2107 bija tas pats motors kas
2103 (tā sauktais troikas motors). Bīdelim ne vaina patiesībā, ja labi salikts
un no kvalitatīvām detaļām. 7500 rpm griezās. Klasikām bija vēl "mazie" motori
- 1.1 (2101) un 1.3 (2105). Es gan nepretendeju uz absolūtu patiesību. Cik jau
gadi pagajuši kops no žika uz Subaru pārsedos...</P>
<P>Žika motoram var vieglinat spararatu un kloķeni, ka arī standarta galvas
vietā likt 16v Itāli. Es taga neatceros, ko Lotus tur toreiz uzlika, Alfas vai
Lancia 16v galvu. Ta vēl taisnos Weber karbuļus... Principā VAZu var uzpiļīt
lai tas dotu kautkur 80Zs/l. Ekstrēma variantā var arī 100Zs/l izspiest, bet
bloks un transmisija tādu brūķi īsti netur. Vispār ja atmiņa neviļ, tad
transmisija vairāk kā 130Nm no kloķenes paņemt nespēja. Tisa strebiens tādam
sapiļītam motoram ir oi jopt un ka pats beigās secināju, piļīt VAZu pēc
izmaksam ir apmēram tas pats kas normāli braukt ar Subaru, pie kam pēdejam
kopejā performance ir labāka. Bet tā ka stila rotaļlieta, kapēc gan ne. Až
nostaļģiju uzsiti...</P>
<P>Ojārs.</P>
<P> <BR><BR>On Wed 26/10/11 11:16 AM , Mareks Ortlovs
<lordramex@gmail.com> wrote:</P>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #5167c6 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">niva,
vaitad nebija 1,7 kautkaads
<DIV> </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>M.<BR><BR>
<DIV class=gmail_quote>2011/10/26 E M <SPAN dir=ltr><<A
href="javascript:top.opencompose('edgars@bauskasdzive.lv','','','')">edgars@bauskasdzive.lv</A>></SPAN><BR>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #ccc 1px solid; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex"
class=gmail_quote>Jaunās paaudzes kolēģis nevainīgi pajautāja kāds tad
īsti ir bijis niknākais VAZu dzinējs. Nu i aizdomājos... kā tad īsti ir?
Droši vien kāds no pēdējo laiku 2107 1.5 litru?<BR>A jautājums radies pēc
vaz tussu video skatīšanās ;)<BR><BR>E.
<BR><BR><BR>_______________________________________________<BR>Autoliste
mailing list<BR><A
href="javascript:top.opencompose('Autoliste@lists.autoliste.lv','','','')"
target=_blank>Autoliste@lists.autoliste.lv</A><BR><A
href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste"
target=_blank>http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</A><BR></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></BLOCKQUOTE>
<P>
<HR>
<P></P>_______________________________________________<BR>Autoliste mailing
list<BR>Autoliste@lists.autoliste.lv<BR>http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>