<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c2 {border-left: 1px solid #cccccc           ; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]></style>UUhhh.. ļoti liels paldies par stikla maiņas instrukciju. mēģināsim!</blockquote>==============================<br />Gan jau sanāks :-) Ideāli jau būtu, ja varētu kaut reizi apskatīties, kā to dara pratēji,<br />bet IMHO viss būs labi. Tas iešā liekamais irrūdītais stikls jeb vairākslāņu triplekss?<br />Ar tripleksu jāapietas uzmanīgāk!<br /><br /><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> Jā, tam kungam uzrakstīju. Apjautājos par to ventilatora risinājumu. Šodien tikām </blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">pie jauna ūdenssūkņa, griežu te blīvi.<br /> p.s. ko iesakāt iesmērēt starp detaļu/blīvi/motoru? Kaut ko vajag?<br /></blockquote>==============================<br />Tā iesmērēšana atkarīga no blīves materiāla. ZMZ dzinējiem vispār agrāk oriģinālblīves <br />bija no plāna paronīta. To viegli iesmērēja ar grafītsmēri un viss. Kartona blīvi gan ir derīgi<br />iesmērēt, īpaši , ja ciets kartons. Der principā dajebkurš hermētiķis, tur nav nekādi <br />ekstrēmie apstākļi. <br />Ruu<br />P.S. A davai beidzam "jūsot", kaut kā neveikli jūtos :-)<br />R.<br /> <div id="sig_lower"> </div>