Redz, tos traktoristus un riteņbraucējus vispār nevar laist uz ātrgaitas šosejām. Priekš tam vajag izbūvēt paralēlos ceļus, kur viņi var vilkties un nevienam netraucēt. Un tas jau arī sadārdzina to procesu...<div><br></div>
<div>/Reinis<br><br><div class="gmail_quote">2011/10/4 Karlis <span dir="ltr"><<a href="mailto:karlisd@gmail.com">karlisd@gmail.com</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;">
Es jau ar gribētu bāņus un legāli paskriet, bet, piemēram, ceļu posmi<br>
7km bez apgriešanās vietiņas (Jelgavas šoseja, remontposms) , kas<br>
nozīmē gandrīz 15 liekus km...<br>
Problēma jau nav sazīmēt papildus līnijas un uzlikt garākas<br>
bremzēšanas joslas, problēma ir tāda, ka traktoristi un riteņbraucēji<br>
nejutīsies lāga, kad viņiem garām svilps uz 140, viņiem ta citur nav<br>
kur likties. Siguldas šose ar ātruma dalījumu joslās, vietām, vēl<br>
varbūt varētu atļauties 130, ar fotoradariem šais vietās, lai nav<br>
160...<br></blockquote></div>
</div>