Vienkārši atzīsti, ka ja visi sāk ojārēt, bardaks garantēts.<br /><br />KH<br /> <div id="sig_upper"> </div><br /> <br /> <div class="noTransl">Citējot <strong>Ojars Krumins <a href="mailto:hardcore@parks.lv"><hardcore@parks.lv></a></strong>:</div> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">On 11.29.9 21:51, Krescendo Paranoja wrote:<br /> > O, tad jau Ojāram Maskavā patīk- visi brauc, cik miskaste iet<br /> <br /> Neesmu teicis, ka man Maskava patīk, bet teikt ka kas būtu kautkas fū fē <br /> arī netaisos.<br /> <br /> (PROTAMS-<br /> > izrēķinot ātrumu un loģiskos faktorus, lai viss būtu droši).<br /> <br /> Nākas rēķināt. Dzīvot ta patīk... Sieva, bērni majās gaida.<br /> <br /> Nu ja kaut kas<br /> > gadās, kļūda aprēķinos, galu galā 1x no 10 000 arī relejs drīkst nenostrādāt.<br /> <br /> Sūdīgs relejs. Labam relejam attiekuma kārta ir 10^-16.<br /> <br /> <br /> > Par Ņujorku gan, Ojār, kļūdies- esmu tur padzīvojis pietiekami lai saprastu, ka<br /> > tā pilsēta ir mega ērta arī ar sabtransu. Liela, protams, bet metro+busu līniju<br /> > pārklājums ir baigi OK. Protams, loģiski izplānotā Manhetena satiksmi padara<br /> > ērtu jau defaultā. Ir pāris šaurās vietas, teiksim Linkolna tunelis no NJ, bet<br /> > to visi zin un respektē. Dienas laikā smagie viskautkur grozās pa centru,<br /> > problēmu nav.<br /> <br /> Kādā ziņā kļūdos? Maskavā man arī, ja skatamies visu sabtransu, ne tikai <br /> metro, sanāk visur merīgi aizbraukt. Labi, man no viesnīcas līdz <br /> stacijai ir 5 min ko iet, bet talāk no metro stacijas līdz autobusam ir <br /> 3 min, no autobusa līdz darba vietai, 2 min.<br /> <br /> Ojārs.<br /> <br /> _______________________________________________<br /> Autoliste mailing list<br /> Autoliste@lists.autoliste.lv<br /> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</blockquote><br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>