Es te tā padomāju, ka Lancia tomēr nebūs "|Vakuums|spiediens|-----" konstrukcija, <br />bet gan "|Spiediens|Spiediens|-----", otrā spiediena kamera ir vajadzīga tāpēc, lai uz <br />īsu brīdi varētu uztaisīt pārspiedienu, ti, overboost, kad konkrētos motora apgriezienos<br /> drīkst iepūst vairāk un vēl nedetonēs<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><pre>=================================<br />Zini, tur tā konstrukcija bija diezgan komplicēta, vakuums tur bija gan,<br />bet izskatījās, ka viņš bija vajadzīgs, lai atmetot parautu to vārstu<br />vaļā, tobiš lai turbīnai nebūtu jāstrādā "pret spiedienu". Savukārt<br />overboost'a režīmā vakuumkamerā tiešām tika padots spiediens - tur vispār<br />bija vesela buķete pneimovārstu , devēju utt.. Normālrežīmā tā vakuumkamera<br />bij savienota ar atmosfēru...Katrā gadījumā sacīkšu motoram konstrukcija<br />bija par sarežģītu, arī ABARTH sacīkšu dzinējam, kā izpētījām "tur", bija<br />stipri vienkāršāka konstrukcija :-)Da tam dzinējam pat kartera ventilācija bija<br />ar vārstiem un visādiem pribambasiem :-)<br />Ruu</pre> </blockquote> <div id="sig_lower"> </div>