<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    On 2011.09.28. 16:24, Juris Knakis wrote:
    <blockquote cite="mid:1317216252.4e831ffc97d30@mail.inbox.lv"
      type="cite">
      <blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt
        0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> O, paldies par info, biju
        sameklējis tikai, ka Chryslera 2.2l turbo <br>
        motoram astoņdesmito gadu vidū bija tāds. Šodien spēlējoties ar
        angļu <br>
        valodas vārdiem izmeta sarakstu ar līdzīgas nozīmes detaļām,
        kurām pat 2 <br>
        inputi ir ļoti pierasta lieta - aizdedzes apsteidzes leņķa
        korektors. <br>
        Nez, tādu var pielāgot? Štoks būtu tā kā vienkārši pārmetināms,
        bet kā <br>
        tur ar termiskajām izturībām?!! VVZ (velns viņu zin).
        Nepieciešamo <br>
        stiprību gan jau var piekoriģēt ar ārējo atsperi vai arī, ja
        viņam ir <br>
        iekšā, tad ar skrūvīti galā, vai ne?<br>
      </blockquote>
      ==========================<br>
      Tam Lancia verķim bija vakuuma pusē spriegojam atspere - skrūve ar
      kontruzgriezni.<br>
      Mēs gan toreiz nomainījām šo detaļu pret Abarth ražojuma klasisko
      "čiššspiššš", <br>
      tobiš tīri mehānisko virsspiediena "nolaidēju" :-)<br>
    </blockquote>
    Es te tā padomāju, ka Lancia tomēr nebūs "|Vakuums|spiediens|-----"
    konstrukcija, bet gan "|Spiediens|Spiediens|-----", otrā spiediena
    kamera ir vajadzīga tāpēc, lai uz īsu brīdi varētu uztaisīt
    pārspiedienu, ti, overboost, kad konkrētos motora apgriezienos
    drīkst iepūst vairāk un vēl nedetonēs.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a>
</pre>
  </body>
</html>