<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
On 2011.09.28. 16:24, Juris Knakis wrote:
<blockquote cite="mid:1317216252.4e831ffc97d30@mail.inbox.lv"
type="cite">
<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt
0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> O, paldies par info, biju
sameklējis tikai, ka Chryslera 2.2l turbo <br>
motoram astoņdesmito gadu vidū bija tāds. Šodien spēlējoties ar
angļu <br>
valodas vārdiem izmeta sarakstu ar līdzīgas nozīmes detaļām,
kurām pat 2 <br>
inputi ir ļoti pierasta lieta - aizdedzes apsteidzes leņķa
korektors. <br>
Nez, tādu var pielāgot? Štoks būtu tā kā vienkārši pārmetināms,
bet kā <br>
tur ar termiskajām izturībām?!! VVZ (velns viņu zin).
Nepieciešamo <br>
stiprību gan jau var piekoriģēt ar ārējo atsperi vai arī, ja
viņam ir <br>
iekšā, tad ar skrūvīti galā, vai ne?<br>
</blockquote>
==========================<br>
Tam Lancia verķim bija vakuuma pusē spriegojam atspere - skrūve ar
kontruzgriezni.<br>
Mēs gan toreiz nomainījām šo detaļu pret Abarth ražojuma klasisko
"čiššspiššš", <br>
tobiš tīri mehānisko virsspiediena "nolaidēju" :-)<br>
</blockquote>
Es te tā padomāju, ka Lancia tomēr nebūs "|Vakuums|spiediens|-----"
konstrukcija, bet gan "|Spiediens|Spiediens|-----", otrā spiediena
kamera ir vajadzīga tāpēc, lai uz īsu brīdi varētu uztaisīt
pārspiedienu, ti, overboost, kad konkrētos motora apgriezienos
drīkst iepūst vairāk un vēl nedetonēs.<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a>
</pre>
</body>
</html>