<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">Ko tauta saka par Meyle detaļām? It kā eiropiešu ražotājs.</blockquote>=============================<br />IMHO tas MEYLE nav vis ražotājs, bet izplatītājs, tiesa "worldwide", apmēram, kā Fordam<br />Motorcraft - izvieto pasūtījumus pie ražotājiem un tad ar savu firmas zīmi ražotos produktus<br />izplata tālāk. Grūti iedomāties, ka viens ražotājs varētu tādu sortimentu ražot, tai jomā<br />tomēr ir zināma specializācija.<br /><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> <br /> Otrs jautājums par to, ko angliski sauc par turbo actuator. Vai dabā ir <br /> redzēts tāds, kurš sastāv no divām spiediena kamerām, kur vienā ir <br /> virsspiediens, bet otrā zemspiediens?<br /> Tjipa šitā:<br /> ______<br /> | z | v |-----<br /> ~~~~~~<br /> Kur virsspiediens notur pareizo turbo spiedienu, kamēr ar vakuumu <br /> jebkurā brīdī spiedienu var pazemināt tad, ja virsspiediens nav <br /> nepieciešams. Nostrādei jānotiek pie aptuveni 12psi, bet pilnīgam <br /> atvērumam pei 16psi.<br /> </blockquote>==============================<br />Kaut kas līdzīgs stāvēja uz Lancia Delta Integrale 16V, turklāt abām pusēm gaisa / vakuuma<br />"kēdēs" vēl bija elektriski vadāmi vārsti, kurus dīdīja ECU...<br />Ruu<br /><div id="sig_lower"> </div>