<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> O, paldies par info, biju sameklējis tikai, ka Chryslera 2.2l turbo <br /> motoram astoņdesmito gadu vidū bija tāds. Šodien spēlējoties ar angļu <br /> valodas vārdiem izmeta sarakstu ar līdzīgas nozīmes detaļām, kurām pat 2 <br /> inputi ir ļoti pierasta lieta - aizdedzes apsteidzes leņķa korektors. <br /> Nez, tādu var pielāgot? Štoks būtu tā kā vienkārši pārmetināms, bet kā <br /> tur ar termiskajām izturībām?!! VVZ (velns viņu zin). Nepieciešamo <br /> stiprību gan jau var piekoriģēt ar ārējo atsperi vai arī, ja viņam ir <br /> iekšā, tad ar skrūvīti galā, vai ne?<br /> </blockquote>==========================<br />Tam Lancia verķim bija vakuuma pusē spriegojam atspere - skrūve ar kontruzgriezni.<br />Mēs gan toreiz nomainījām šo detaļu pret Abarth ražojuma klasisko "čiššspiššš", <br />tobiš tīri mehānisko virsspiediena "nolaidēju" :-)<br />Ruu<br /><div id="sig_lower"> </div>