<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">Pienācis laiks mainīt vienu ķegu, kurai lodbalsts izbeidzējies, <br /> interesanti tīri statistiski, kas parasti ir pie vainas beigām - gumijas <br /> nolietošanās un smilšu iekļūšana tajā vai tomēr dabiskais izdilums? <br /> Saprotu, ka gumijas nomirēšana pāris nedēļās noēd balstu, bet kāds ir <br /> parasti dzimtais resurss?<br /></blockquote>===========================<br />Pamatā jau viss atkarīgs no lodšarnīra izmēriem un slodžu virzieniem. Uz pirmo<br />izgatavotāji, diemžēl, mēdz ekonomēt :-( Varbūt essu vecmodīgs, bet kādreiz<br />visādi lodbalsti un šarnīri piekarēs kalpoja vismaz 100 000 km. Manam ex-Volvo 240<br />pie 275 000 km, kad tika pārdots, no visas visu riteņu piekares / stūres iekārtas bija<br />mainīts tikai LP apakšējais lodbalsts, arī tikai tāpēc, ka ziemā saplēsa gofru (iesalis ledus?<br />Piesalis akmentiņš?), bet gofru atsevišķi nopirkt nevarēja, nācās mainīt visu lodbalstu.<br />Nav tagad tās ķerras vairs, kas bija tad, kad zāle, debesis utt. .... :-(<br />Ruu<br /> <div id="sig_lower"> </div>