Kā paši krievi stāsta - vietējais avtoproms nevis attīstās, bet stagnē, un nespēj pienācīgā kvalitātē izlaist no konveijera pat to, kas ir ražots jau gadu desmitiem. Tie paši UAZi (<a target="_blank" href="http://t.sk">t.sk</a>. nosacīti modernie modeļi - Hunter un Patriot) tiek komplektēti ar zemas kvalitātes (China) detaļām. Līdz ar to nav brīnums, ka pirmajos 1kkm pēc izbraukšanas no veikala, nereti nobirst riteņu gultņi, vai aiziet pa pieskari zobsiksna, vai vēl kaut kādas šaizes.<br />=============================<br />Njā, tā ir tieši tā nelaime, par kuru es ieminējos :-( Un cieš galaražotājs, par kuru patērētājs izsakās<br />ne visai glaimojoši. Lieta tā (bez visa cita), ka šai frontē valda tas pats princips, kas "lupatu" frontē -<br />tādi ķīnieši dajebko ražo 3 - 5 kvalitātes "klasēs", no kurām 1. un 2. domātas eksportam uz USA, Kanādu,<br />Rietumeiropu, 3. klase eksportam uz D-Ameriku, Āfriku utt., 4. un 5. - "iekšējai" lietošanai un izplatīšanai<br />turpat apkārt DA-Āzijā. Mūsu tirgoņi kā reiz iepērk šīs 4. un 5. kategorijas preces, jo kāpēc pirkt virskreklus<br />par 6,- USD gabalā, ja var dabūt it kā tādu pat par 1.50 USD gabalā :-) Autodetaļu frontē valda tieši tie paši <br />likumi, autorūpnīcu sagādes aģentu interese ir "uz sejas" :-) <br /><br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><div>Taču brāķa procents laikam nav tik liels, lai pavisam atteiktos no šo auto izmantošanas, kas tomēr ir lētāki par inomarkām, līdz ar to pieejami plašākām masām. Kaut gan, jo tālāk uz austrumiem, jo eksotiskāks autoparks. Kā stāstīja čalis no Vladivostokas - RH auto tur ir krietni virs 90%. Tai pat laikā sludinājumos redzētās cenas lika pabrīnīties, jo cipari pārsniedz šejienes cenas pat 2-3 reizes. Un vēl saka, ka RH pērk, jo tās ir lētākas par LH...</div> <div>Daži piemēri "iz turienes" ar aptuveni pārrēķinātām cenām: MB E200 `93 - 3300Ls, Ford Escort `00 - 3000 Ls, BMW `98 - 6300Ls <br />===============================<br />Tas RHD auto business Tālajos Austrumos ir vesela ekonomikas nozare. Tur jau tā štelle, ka autoss<br />vēl uz kuģa maksā, teiksim, 1000 USD, nocelts krastā jau 1500 USD, vairumpircēji uzpērk un pārdod<br />tālāk puišiem, kuri dzen, teiksim uz Urāliem, jau par 2000 USD, nu un tālāk pa ķēdīti :-) Tos, kuri paši<br />brauc uz V-vostoku un mēģina pirkt auto paši un dzīt uz mājām paši, bieži atrod piepilsētas mežos guļam<br />vai upītēs peldam. Šitas business tur ir baisi nežēlīgs!</div> <div> </div> <div>Kas attiecas uz ekspeditēšanas autosiem - "ja vien būtu tā naudiņa, kas guļ jūras dibenā..." <a target="_blank" href="http://www.unicat.net/en/index.html">http://www.unicat.net/en/index.html</a></div>  <div>zais</div> <div>============================<br />Mjā, Valdim Brantam savulaik bija sapnis par kaut kādu Pinzgauer vai ko tamlīdzīgu. Materializējās<br />gan tais pažarnieku Mercedes` os ...<br />Ruu</div> </blockquote><br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>