<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
blockquote.c2 {border-left: 1px #ccc solid; margin: 0 0 0 .8ex; padding-left: 1ex}
span.c1 {color: #888888}
/*]]>*</style>Tie pēdējie 2 piesauktie arī ir krāsas? <div>/Reinis</div> <div><br /> <div>2011/9/22 Ginc <span dir="ltr"><<a href="mailto:ginc@pie-dabas.net">ginc@pie-dabas.net</a>></span><br /> <blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> Vispār slēgtajām vietām krāsas gan nav labākais. Nav tik plūstošas kā<br /> elļainie pasākumi. Es lietoju tadu pārklājumu: RILAK 2k epoksīda<br /> prektkorozijas grunts 2 slāņi + 1 slānis RILAK 2k poliuretāna krāsas +<br /> Dinitrol ML + Dinitrol 479 (uz ārējām virsmām). Bet uz visu auto tur<br /> materiālos tie paši 40+ lati arī aizies.</blockquote>==========================<br />Vispār IMHO produkti ar "pieburtiem" ML kā reizi ir paredzēti virsbūves<br />slēgtajiem "dobumiem". Slavenākais no visiem laikam ir Valvoline Tectyl ML,<br />starp citu, senos laikos lietoja VAZ auto apstrādei rūpnīcā. Bet ...lietuvieši<br />izgudroja ML tipa produktu "Movil" , pēc tam "Movil-2" un labie laiki beidzās :-)<br />Ruu<br /><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> <span class="c1"><br /></span></blockquote></div></div> </blockquote><br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>