nu... tā tas varētu būt, <div id="sig_upper">to laiku izstrādājumu "kvalitāte" ir visprār zināma. D<br />Tāpat arī to dziļās krievijas iesūtīto (baltijas valstīs) cilvēku " kultūra" vēl tagad spiežas laukā pa visām vīlēm. Tā teikt intelekts seju nav izķēmojis.<br /><br />ramonz,<br />atceras KĀ gucuļi cēla 5stāvu māju kaimiņos.<br />=======</div><br /><br /><div class="noTransl">Citējot <strong>Juris Knakis <a href="mailto:lubes@inbox.lv"><lubes@inbox.lv></a></strong>:</div><blockquote style="border-left: #cccccc 1px solid; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">Jā, visam praktiski piekrītu, bet ... visu šito varēja īstenot arī lielā PSRS. Un Latvija, kopā<br />ar pārējām Baltijas valstīm ... Ņea, palikām tur, kur nolika! Mans, nu jau aizsaulē mītošais,<br />radinieks savulaik atcerējās savas darba gaitas Sibīrijā, AVIORŪPNĪCĀ! Viņu, kā VEF<br />avioražošanas meistaru, uz turieni nosūtīja, 1946. gadā! Viņa izteicieni par to ražotni nu<br />nekādi nebija glaimojoši. Kaut gan, ko var pārmest, ja tolaik 90+ procentu strādnieku bija<br />cietumnieki ... Un, ja par automobiļiem, tad vēl 1950. gadā 90% GAZ darbinieku bija t.s.<br />"lagernije" un "voļnoposeļonnije", ja kas, tad vēl 1980-o beigās aina bija tā pati! Tikai runāt<br />par to kategoriski nedrīkstēja!!!<br />Ruu<br /><br /><div> </div></blockquote><br /><br /><div id="sig_lower"> </div>