<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/</style><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc           ; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*</style>Ruu, intereses pēc, līdz cik % tas ibio ir nekaitīgs? Kādi 15% piejaukuma? Proti, vecais 1.9 TDI nav ibio suslai paredzēts, takču man tas motors baigi patīk, viņš tāds prasts, ekonomisks un konservatīvs, patīkamāks kā nervozie PDI.</blockquote>================================<br />Vispār ar to ibio ņemas jau (no paša pieredzes) Eiropā kādus gadus 20+ - pionieri bija franzūži.<br />Ar tīru (!) ibio pirmie sāka ņemties amerikāņi vēl 1980-ajos - šitas pasākums, liekas, dikti palielināja<br />viņu pašapziņu, tā teikt  "home grown fuel", ne tikai DD, bet arī etanols. Pa lielam ibioDD neko sliktu<br />nedara, lielākā probzz ir tās pašas nelaimīgās gumijas detaļas. Amerikāņi pārkoda to lietu ātri, un<br />jau 1990-ajos viņiem bija veselas "fleet", kuras brauca ar tīru ibioDD, praksē tas izskatījās tā, ka <br />"fleet" dislokācijas vietas tuvumā atradās ibioDD ražotne un auto bija / ir attiecīgi pielāgoti, cik zinu,<br />arī ibioDD cenas bija / ir "pielāgotas" :-)<br />Eiropā pašlaik "spēlē" tie paši 5% ibioDD, kas pie mums, bet pašlaik notiek praktiski visu autoražotāju<br />atestācijas 10% ibioDD pievienošanai. Viens otrs (Mercedes, piemēram) ir sekmīgi izmēģinājis arī<br />20%, bet skaļi par to netaurē. Principā autobūvē valda uzskats, ka 15 - 20% ibioDD piejaukums nekādu<br />skādi nenodarīs un ir pilnīgi akceptējams. Vēlreiz atgādināšu, ka DD ar ibioDD piejaukumu NAV tīra<br />ibioDD!!!<br />Ruu<br /> <div id="sig_lower"> </div>