<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">Šitā jau Toveri (LR Def) arī var remontēt. Ja kāds malacis pārvelk<br /> vārstu vāku, tad pēc brīža braucot izraujas vārstu vadīklas<br /> stiprinājuma špiļku no galvas. Tad ņem kluci, teš līdz vajadzīgajam<br /> izmēram, liek starp ass stiprināju un vārstu vāku un to visu skaisti<br /> novelk ar kravas štropi (štropi liek apkārt motoram). Grabēs jau<br /> baigi, un slikti ies, bet tā var arī tālu aizbraukt.<br /></blockquote>==========================<br />Mja, jāsaka "typical british design" :-) Es domāju to acīmredzot rokeru ass<br />stiprinājumu kopā ar vāku (laikam, ja?). Nav man ar šitiem dzinējiem<br />bijusi darīšana, bet vispār britu auto mēdza būt tādi konstruktīvie risinājumi,<br />ka štropi prasījās likt ap galvu , lai žoklis nestāv atkāries :-)<br />Bet nu "padomju cilvēka" rūdījums ļāva ardziesmu un traļaļaļļa lēmumu<br />gaismā un bumburumbumbum nemaldīgajā vadībā grūtības pārvarēt :-)<br />Par cik pāris reizes esmu ņēmis dalību "ekspedīcijās" ar RAFiem uz<br />tālām zemēm, ķipa Pamirs un Tālie Austrumi, tad ļoti labi stādos priekšā,<br />kā tas viss izskatījās vērotājam no malas. :-) Toreiz Tālajos Austrumos<br />mēs arī būtu atstājuši busus, ja nebūtu gadījusies tā baisā lidmašīna<br />(Ruslans), kuras ekipāža bija ar mieru piehalturēt :-)<br />Ruu<br /> <div id="sig_lower"> </div>