<html><body bgcolor="#FFFFFF"><div>Morgen!</div><div>Sensenos laikos, kad 1985 gada Range Roverim vēl nebija 10 gadi, es tiku cauri ar mazo hidraulisko domkratiņu, ko var zem tilta palikt.<br><br>Sent from my iPhone</div><div><br>On 2011. gada 26. jūl., at 23:35, Reinholds Zviedris <<a href="mailto:reinholds@dagmaara.lv">reinholds@dagmaara.lv</a>> wrote:<br><br></div><div></div><blockquote type="cite"><div>Redz, hi lifts aizņem pārāk daudz vietas un nav īsti piemērots vizināšanai apkārt pa pilsētu :D Bet doma nav slikta ;)<div><br></div><div>/Reinis<br><div><br><div class="gmail_quote">2011/7/26 Martins <span dir="ltr"><<a href="mailto:martini.zupa@gmail.com"><a href="mailto:martini.zupa@gmail.com">martini.zupa@gmail.com</a></a>></span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;"><p>Paddockspares ir normaali hi-lifti pa sakarigu ciparu. Tukso vietu kastee aizpildi ar leetajiem salnikiem. :-)</p>
<p>Un ja iestasies pilniga bezizeja bus ar ko loti leenaam vincot aparaatu ar roku speeku.</p>
<p>M.</p><div><div></div><div class="h5">
<div class="gmail_quote">On Jul 26, 2011 11:06 PM, "Reinholds Zviedris" <<a href="mailto:reinholds@dagmaara.lv" target="_blank"><a href="mailto:reinholds@dagmaara.lv">reinholds@dagmaara.lv</a></a>> wrote:<br type="attribution">> Hm... izskatās Arti, man nāksies pie Tevis pasmelties pieredzē :D<br>

> <br>> Vot vienīgi - nav mājās pienācīga domkrata ar to Disco varētu no zemes<br>> atraut. Nāksies vien kkur iepirkt :D<br>> <br>> /Reinis<br>> <br>> 2011/7/26 Artis.M <<a href="mailto:Artis.M@e-apollo.lv" target="_blank"><a href="mailto:Artis.M@e-apollo.lv">Artis.M@e-apollo.lv</a></a>><br>

> <br>>> Pa punktiem:<br>>> 1. Ziema, -20, sniegs ar ledus elementiem, pēc parkinga 1/2 kupenā parādās<br>>> dzeltena ABS lampiņa<br>>> 2. Manuālis, kur kā ticamākais iemesls minēts kāda ABS devēja atteikums.<br>

>> 3. Samērītas pretestības visiem 4 devējiem, kuras, ja nemaldos, bija ~1Komi<br>>> - variants par norautu vadu atkrīt<br>>> 4. Pakasīts pakausis un atsvaidzināta info par Holla devēju darbības<br>>> principiem.<br>

>> 5. Izvilkti iepriekš minētie hlami (OK, katram droši vien šķūnītī<br>>> nemētājas, man bija :) un pieslēgti pēc kārtas pie visiem sensoriem<br>>> (izraujam spraudni no ABS ECU un pieslēdzamies, sprieguma dalītājs<br>

>> vajadzīgs, lai nenonestu laptopa skaņas kartei ieeju)<br>>> 6. Ar katru sensoru 1x ap kvartālu.<br>>> 7. Atrodam to sensoru, kuram impulsi par ~1/3 mazāki nekā citiem.<br>>> 8. Ratu nost, sensoru ārā, notīram metāla putekļus, liekam atpakaļ,<br>

>> ieregulējam atstarpi (lai nestrīķē)<br>>> 9. Parbaudām rezultātu.<br>>> 10. Dažiem auto, lai nomestu ABS kļūdu, AKB vajag atvienot uz ilgāku laiku,<br>>> nevis 10 min :)<br>>><br>>> veel viens..., zinu jau zinu, ka autoelektriķis to dara ātrāk & pareizāk...<br>

>><br>>><br>>><br>>> On <a href="tel:26.07.2011%2014" value="+12607201114" target="_blank">26.07.2011 14</a>:45, Martins wrote:<br>>><br>>>> un kā ar audacity Tu mēri ABSu?  :-)<br>
>>> ideju es nojaušu, bet praktiskais risinājums pa punktiem ieinteresēja...<br>
>>><br>>>><br>>>><br>>>> 2011/7/26 Artis.M<<a href="mailto:Artis.M@e-apollo.lv" target="_blank"><a href="mailto:Artis.M@e-apollo.lv">Artis.M@e-apollo.lv</a></a>>:<br>>>><br>>>>> Vispār jau noteiktos gadījumos izbeigušos ABS devējus var pārbaudīt arī<br>

>>>> bez<br>>>>> slēgšanās pie OBD2.<br>>>>> Manā gadījumā pietika ar vadu, sprieguma dalītāju un pavisam citām<br>>>>> vajadzībām domātu brīvi pieejamu programmatūru.<br>>>>><br>

>>>> veel viens..., ar ABS<br>>>>><br>>>>> On <a href="tel:26.07.2011%2013" value="+12607201113" target="_blank">26.07.2011 13</a>:31, Reinholds Zviedris wrote:<br>>>>><br>
>>>> Jā - jaunais nanocoms iespārda. Kopējais cipars ar visu sūtīšanu - sūda<br>
>>>> 330EUR :D<br>>>>> Par tiem ABS datčikiem - cik palasījos, visbiežāk vaina ir priekšējos<br>>>>> datčikos. Tā kā auto kādu brīdi ir stāvējis, tad, protams, varētu jau<br>>>>> mainīt<br>

>>>> abus. Tak negribas atvēzēties uz 50GBP par 2 gab. štruntiem ar visu<br>>>>> sūtīšanu<br>>>>> ebrejā.<br>>>>><br>>>>> 2011/7/26 - Prichomzs -<<a href="mailto:prichomzs@gmail.com" target="_blank"><a href="mailto:prichomzs@gmail.com">prichomzs@gmail.com</a></a>><br>

>>>><br>>>>>><br>>>>>> 2011/7/25 Reinholds Zviedris<<a href="mailto:reinholds@dagmaara.lv" target="_blank"><a href="mailto:reinholds@dagmaara.lv">reinholds@dagmaara.lv</a></a>**><br>>>>>><br>>>>>>> Tā kā nevienu bildi Māra neiesūtīja, tad to daru es:<br>

>>>>>> <a href="http://twitpic.com/5p2nc2" target="_blank"><a href="http://twitpic.com/5p2nc2">http://twitpic.com/5p2nc2</a></a><br>>>>>>> <a href="http://twitpic.com/5p2nea" target="_blank"><a href="http://twitpic.com/5p2nea">http://twitpic.com/5p2nea</a></a><br>
>>>>>> Katrā ziņā - tik daudz, cik info esmu salasījies, tad šim konkrētajam -<br>
>>>>>> LR Discovery 2 TD5 '99 - ir savas kaites ar kurām var nākties sadzīvot.<br>>>>>>> Ja<br>>>>>>> brauc prātīgi, tad no tām var izvairīties ilgāku laiku, ja ne - tad,<br>

>>>>>> protams, var iestāties "nākamtrešdien" variants :D<br>>>>>>> Katrā ziņā - skaidrs ir viens, ka baigi noderētu kāds ar pareizajiem<br>>>>>>> diagnostikas tūļiem, lai noteiktu 3 amigo problēmu, jo no Paratrūpa<br>

>>>>>> aizlienētais standarta OBD2 lasītājs neko īsti neprot nolasīt,<br>>>>>>> savukārt, uz<br>>>>>>> sitiena atvēzēties, lai iepirktu Nanocom.... ē, kaut kā nevelk :D<br>

>>>>>> Protams,<br>>>>>>> var jau dzīvot ar 3 panelī degošām lampiņām, tak kaut kā gribas to<br>>>>>>> sakārtot.<br>>>>>>> Jebkurā gadījumā, būšu priecīgs pakomunicēt ar LR Discovery<br>

>>>>>> "laimīgajiem"<br>>>>>>> īpašniekiem, jo ir vēl dažas lietas, kas interesē, taču uz sitiena nav<br>>>>>>> skaidrs, ko un kur atrast.<br>>>>>>> /Reinis<br>

>>>>>><br>>>>>>> ------------------------------**------------------------------**<br>>>>>>> -------------------------<br>>>>>>><br>>>>>> ELM 327 speej nolasiit preciizi kautko (rpm, kaadas temp un citu<br>

>>>>> mazsvariigu stafu. Bet taa normaali shis neko nelasiis.<br>>>>>><br>>>>>> 3 amigos lielaakoties ir kaada no ABS datchikiem kljuuda. Un taa kaa taa<br>>>>>> padariishana ir vajadziigaa labaa kaartiibaa prieksh Traction, tad<br>

>>>>> shamais<br>>>>>> labaak to atsleedz un Tev pasaka, nekaa nevietaa gljuko. Itkaa jau labi,<br>>>>>> bet<br>>>>>> nu ja pa biezho, tad kaitinoshi. Manam tas i iededzies 2.5 gadu laikaa 1<br>

>>>>> reizi. Nogljukoja datchiks. Vairaak nav bijis. Brachka savukaart braukaa<br>>>>>> taa<br>>>>>> regulaari. Zin, kursh ABS vainiigs, bet nav nomainijis. Un neizskataas,<br>

>>>>> ka<br>>>>>> mainiis :)<br>>>>>> Savaadaak man taa mashiina izmaksaa gadaa mazaak kaa jebkursh vieglais<br>>>>>> salidzinot piekares remontus, da i remontus vispaar. Degvielaa apmeeram<br>

>>>>> vienaadi ar benziinvolgo.<br>>>>>><br>>>>>>  Lab, ka atgaadinaaj par nanocom. Biju te vienlaik iededzies pirkt. Mozh<br>>>>>> i<br>>>>>> laiks ;-) Un tad jau, ko labu neizdariisi labiem cilveekiem pa pieciiti<br>

>>>>> :)<br>>>>>> Kad skatijos, tad Hawkeye mani kautkaadu iemeslu deelj neuzrunaaja.<br>>>>>> Jaunais nanocom patika visaadaas zinjaas iznjemot cenu :D Vecais shai<br>>>>>> zinjaa<br>

>>>>> bij pa leeto.<br>>>>>><br>>>>>><br>>>>>><br>>>>>> --<br>>>>>> Prichomzs<br>>>>>> Honda Varadero<br>>>>>> S60<br>

>>>>> AR 33<br>>>>>> LR Discovery I<br>>>>>> LR Discovery II<br></div></div></div></blockquote></div>
</div></div>
</div></blockquote><blockquote type="cite"><div><span>_______________________________________________</span><br><span>Autoliste mailing list</span><br><span><a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a></span><br><span><a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a></span><br></div></blockquote></body></html>