Hm... izskatās Arti, man nāksies pie Tevis pasmelties pieredzē :D<div><br></div><div>Vot vienīgi - nav mājās pienācīga domkrata ar to Disco varētu no zemes atraut. Nāksies vien kkur iepirkt :D</div><div><br></div><div>/Reinis<br>
<br><div class="gmail_quote">2011/7/26 Artis.M <span dir="ltr"><<a href="mailto:Artis.M@e-apollo.lv">Artis.M@e-apollo.lv</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;">
Pa punktiem:<br>
1. Ziema, -20, sniegs ar ledus elementiem, pēc parkinga 1/2 kupenā parādās dzeltena ABS lampiņa<br>
2. Manuālis, kur kā ticamākais iemesls minēts kāda ABS devēja atteikums.<br>
3. Samērītas pretestības visiem 4 devējiem, kuras, ja nemaldos, bija ~1Komi - variants par norautu vadu atkrīt<br>
4. Pakasīts pakausis un atsvaidzināta info par Holla devēju darbības principiem.<br>
5. Izvilkti iepriekš minētie hlami (OK, katram droši vien šķūnītī nemētājas, man bija :) un pieslēgti pēc kārtas pie visiem sensoriem (izraujam spraudni no ABS ECU un pieslēdzamies, sprieguma dalītājs vajadzīgs, lai nenonestu laptopa skaņas kartei ieeju)<br>

6. Ar katru sensoru 1x ap kvartālu.<br>
7. Atrodam to sensoru, kuram impulsi par ~1/3 mazāki nekā citiem.<br>
8. Ratu nost, sensoru ārā, notīram metāla putekļus, liekam atpakaļ, ieregulējam atstarpi (lai nestrīķē)<br>
9. Parbaudām rezultātu.<br>
10. Dažiem auto, lai nomestu ABS kļūdu, AKB vajag atvienot uz ilgāku laiku, nevis 10 min :)<br>
<br>
veel viens..., zinu jau zinu, ka autoelektriķis to dara ātrāk & pareizāk...<div><div></div><div class="h5"><br>
<br>
<br>
On <a href="tel:26.07.2011%2014" value="+12607201114" target="_blank">26.07.2011 14</a>:45, Martins wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
un kā ar audacity Tu mēri ABSu?  :-)<br>
ideju es nojaušu, bet praktiskais risinājums pa punktiem ieinteresēja...<br>
<br>
<br>
<br>
2011/7/26 Artis.M<<a href="mailto:Artis.M@e-apollo.lv" target="_blank">Artis.M@e-apollo.lv</a>>:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Vispār jau noteiktos gadījumos izbeigušos ABS devējus var pārbaudīt arī bez<br>
slēgšanās pie OBD2.<br>
Manā gadījumā pietika ar vadu, sprieguma dalītāju un pavisam citām<br>
vajadzībām domātu brīvi pieejamu programmatūru.<br>
<br>
veel viens..., ar ABS<br>
<br>
On <a href="tel:26.07.2011%2013" value="+12607201113" target="_blank">26.07.2011 13</a>:31, Reinholds Zviedris wrote:<br>
<br>
Jā - jaunais nanocoms iespārda. Kopējais cipars ar visu sūtīšanu - sūda<br>
330EUR :D<br>
Par tiem ABS datčikiem - cik palasījos, visbiežāk vaina ir priekšējos<br>
datčikos. Tā kā auto kādu brīdi ir stāvējis, tad, protams, varētu jau mainīt<br>
abus. Tak negribas atvēzēties uz 50GBP par 2 gab. štruntiem ar visu sūtīšanu<br>
ebrejā.<br>
<br>
2011/7/26 - Prichomzs -<<a href="mailto:prichomzs@gmail.com" target="_blank">prichomzs@gmail.com</a>><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<br>
2011/7/25 Reinholds Zviedris<<a href="mailto:reinholds@dagmaara.lv" target="_blank">reinholds@dagmaara.lv</a><u></u>><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Tā kā nevienu bildi Māra neiesūtīja, tad to daru es:<br>
<a href="http://twitpic.com/5p2nc2" target="_blank">http://twitpic.com/5p2nc2</a><br>
<a href="http://twitpic.com/5p2nea" target="_blank">http://twitpic.com/5p2nea</a><br>
Katrā ziņā - tik daudz, cik info esmu salasījies, tad šim konkrētajam -<br>
LR Discovery 2 TD5 '99 - ir savas kaites ar kurām var nākties sadzīvot. Ja<br>
brauc prātīgi, tad no tām var izvairīties ilgāku laiku, ja ne - tad,<br>
protams, var iestāties "nākamtrešdien" variants :D<br>
Katrā ziņā - skaidrs ir viens, ka baigi noderētu kāds ar pareizajiem<br>
diagnostikas tūļiem, lai noteiktu 3 amigo problēmu, jo no Paratrūpa<br>
aizlienētais standarta OBD2 lasītājs neko īsti neprot nolasīt, savukārt, uz<br>
sitiena atvēzēties, lai iepirktu Nanocom.... ē, kaut kā nevelk :D Protams,<br>
var jau dzīvot ar 3 panelī degošām lampiņām, tak kaut kā gribas to sakārtot.<br>
Jebkurā gadījumā, būšu priecīgs pakomunicēt ar LR Discovery "laimīgajiem"<br>
īpašniekiem, jo ir vēl dažas lietas, kas interesē, taču uz sitiena nav<br>
skaidrs, ko un kur atrast.<br>
/Reinis<br>
<br>
------------------------------<u></u>------------------------------<u></u>-------------------------<br>
</blockquote>
ELM 327 speej nolasiit preciizi kautko (rpm, kaadas temp un citu<br>
mazsvariigu stafu. Bet taa normaali shis neko nelasiis.<br>
<br>
3 amigos lielaakoties ir kaada no ABS datchikiem kljuuda. Un taa kaa taa<br>
padariishana ir vajadziigaa labaa kaartiibaa prieksh Traction, tad shamais<br>
labaak to atsleedz un Tev pasaka, nekaa nevietaa gljuko. Itkaa jau labi, bet<br>
nu ja pa biezho, tad kaitinoshi. Manam tas i iededzies 2.5 gadu laikaa 1<br>
reizi. Nogljukoja datchiks. Vairaak nav bijis. Brachka savukaart braukaa taa<br>
regulaari. Zin, kursh ABS vainiigs, bet nav nomainijis. Un neizskataas, ka<br>
mainiis :)<br>
Savaadaak man taa mashiina izmaksaa gadaa mazaak kaa jebkursh vieglais<br>
salidzinot piekares remontus, da i remontus vispaar. Degvielaa apmeeram<br>
vienaadi ar benziinvolgo.<br>
<br>
  Lab, ka atgaadinaaj par nanocom. Biju te vienlaik iededzies pirkt. Mozh i<br>
laiks ;-) Un tad jau, ko labu neizdariisi labiem cilveekiem pa pieciiti :)<br>
Kad skatijos, tad Hawkeye mani kautkaadu iemeslu deelj neuzrunaaja.<br>
Jaunais nanocom patika visaadaas zinjaas iznjemot cenu :D Vecais shai zinjaa<br>
bij pa leeto.<br>
<br>
<br>
<br>
--<br>
Prichomzs<br>
Honda Varadero<br>
S60<br>
AR 33<br>
LR Discovery I<br>
LR Discovery II<br></blockquote></blockquote></blockquote></div></div></blockquote></div><br>
</div>