<p>Paddockspares ir normaali hi-lifti pa sakarigu ciparu. Tukso vietu kastee aizpildi ar leetajiem salnikiem. :-)</p>
<p>Un ja iestasies pilniga bezizeja bus ar ko loti leenaam vincot aparaatu ar roku speeku.</p>
<p>M.</p>
<div class="gmail_quote">On Jul 26, 2011 11:06 PM, "Reinholds Zviedris" <<a href="mailto:reinholds@dagmaara.lv">reinholds@dagmaara.lv</a>> wrote:<br type="attribution">> Hm... izskatās Arti, man nāksies pie Tevis pasmelties pieredzē :D<br>
> <br>> Vot vienīgi - nav mājās pienācīga domkrata ar to Disco varētu no zemes<br>> atraut. Nāksies vien kkur iepirkt :D<br>> <br>> /Reinis<br>> <br>> 2011/7/26 Artis.M <<a href="mailto:Artis.M@e-apollo.lv">Artis.M@e-apollo.lv</a>><br>
> <br>>> Pa punktiem:<br>>> 1. Ziema, -20, sniegs ar ledus elementiem, pēc parkinga 1/2 kupenā parādās<br>>> dzeltena ABS lampiņa<br>>> 2. Manuālis, kur kā ticamākais iemesls minēts kāda ABS devēja atteikums.<br>
>> 3. Samērītas pretestības visiem 4 devējiem, kuras, ja nemaldos, bija ~1Komi<br>>> - variants par norautu vadu atkrīt<br>>> 4. Pakasīts pakausis un atsvaidzināta info par Holla devēju darbības<br>>> principiem.<br>
>> 5. Izvilkti iepriekš minētie hlami (OK, katram droši vien šķūnītī<br>>> nemētājas, man bija :) un pieslēgti pēc kārtas pie visiem sensoriem<br>>> (izraujam spraudni no ABS ECU un pieslēdzamies, sprieguma dalītājs<br>
>> vajadzīgs, lai nenonestu laptopa skaņas kartei ieeju)<br>>> 6. Ar katru sensoru 1x ap kvartālu.<br>>> 7. Atrodam to sensoru, kuram impulsi par ~1/3 mazāki nekā citiem.<br>>> 8. Ratu nost, sensoru ārā, notīram metāla putekļus, liekam atpakaļ,<br>
>> ieregulējam atstarpi (lai nestrīķē)<br>>> 9. Parbaudām rezultātu.<br>>> 10. Dažiem auto, lai nomestu ABS kļūdu, AKB vajag atvienot uz ilgāku laiku,<br>>> nevis 10 min :)<br>>><br>>> veel viens..., zinu jau zinu, ka autoelektriķis to dara ātrāk & pareizāk...<br>
>><br>>><br>>><br>>> On 26.07.2011 14:45, Martins wrote:<br>>><br>>>> un kā ar audacity Tu mēri ABSu?  :-)<br>>>> ideju es nojaušu, bet praktiskais risinājums pa punktiem ieinteresēja...<br>
>>><br>>>><br>>>><br>>>> 2011/7/26 Artis.M<<a href="mailto:Artis.M@e-apollo.lv">Artis.M@e-apollo.lv</a>>:<br>>>><br>>>>> Vispār jau noteiktos gadījumos izbeigušos ABS devējus var pārbaudīt arī<br>
>>>> bez<br>>>>> slēgšanās pie OBD2.<br>>>>> Manā gadījumā pietika ar vadu, sprieguma dalītāju un pavisam citām<br>>>>> vajadzībām domātu brīvi pieejamu programmatūru.<br>>>>><br>
>>>> veel viens..., ar ABS<br>>>>><br>>>>> On 26.07.2011 13:31, Reinholds Zviedris wrote:<br>>>>><br>>>>> Jā - jaunais nanocoms iespārda. Kopējais cipars ar visu sūtīšanu - sūda<br>
>>>> 330EUR :D<br>>>>> Par tiem ABS datčikiem - cik palasījos, visbiežāk vaina ir priekšējos<br>>>>> datčikos. Tā kā auto kādu brīdi ir stāvējis, tad, protams, varētu jau<br>>>>> mainīt<br>
>>>> abus. Tak negribas atvēzēties uz 50GBP par 2 gab. štruntiem ar visu<br>>>>> sūtīšanu<br>>>>> ebrejā.<br>>>>><br>>>>> 2011/7/26 - Prichomzs -<<a href="mailto:prichomzs@gmail.com">prichomzs@gmail.com</a>><br>
>>>><br>>>>>><br>>>>>> 2011/7/25 Reinholds Zviedris<<a href="mailto:reinholds@dagmaara.lv">reinholds@dagmaara.lv</a>**><br>>>>>><br>>>>>>> Tā kā nevienu bildi Māra neiesūtīja, tad to daru es:<br>
>>>>>> <a href="http://twitpic.com/5p2nc2">http://twitpic.com/5p2nc2</a><br>>>>>>> <a href="http://twitpic.com/5p2nea">http://twitpic.com/5p2nea</a><br>>>>>>> Katrā ziņā - tik daudz, cik info esmu salasījies, tad šim konkrētajam -<br>
>>>>>> LR Discovery 2 TD5 '99 - ir savas kaites ar kurām var nākties sadzīvot.<br>>>>>>> Ja<br>>>>>>> brauc prātīgi, tad no tām var izvairīties ilgāku laiku, ja ne - tad,<br>
>>>>>> protams, var iestāties "nākamtrešdien" variants :D<br>>>>>>> Katrā ziņā - skaidrs ir viens, ka baigi noderētu kāds ar pareizajiem<br>>>>>>> diagnostikas tūļiem, lai noteiktu 3 amigo problēmu, jo no Paratrūpa<br>
>>>>>> aizlienētais standarta OBD2 lasītājs neko īsti neprot nolasīt,<br>>>>>>> savukārt, uz<br>>>>>>> sitiena atvēzēties, lai iepirktu Nanocom.... ē, kaut kā nevelk :D<br>
>>>>>> Protams,<br>>>>>>> var jau dzīvot ar 3 panelī degošām lampiņām, tak kaut kā gribas to<br>>>>>>> sakārtot.<br>>>>>>> Jebkurā gadījumā, būšu priecīgs pakomunicēt ar LR Discovery<br>
>>>>>> "laimīgajiem"<br>>>>>>> īpašniekiem, jo ir vēl dažas lietas, kas interesē, taču uz sitiena nav<br>>>>>>> skaidrs, ko un kur atrast.<br>>>>>>> /Reinis<br>
>>>>>><br>>>>>>> ------------------------------**------------------------------**<br>>>>>>> -------------------------<br>>>>>>><br>>>>>> ELM 327 speej nolasiit preciizi kautko (rpm, kaadas temp un citu<br>
>>>>> mazsvariigu stafu. Bet taa normaali shis neko nelasiis.<br>>>>>><br>>>>>> 3 amigos lielaakoties ir kaada no ABS datchikiem kljuuda. Un taa kaa taa<br>>>>>> padariishana ir vajadziigaa labaa kaartiibaa prieksh Traction, tad<br>
>>>>> shamais<br>>>>>> labaak to atsleedz un Tev pasaka, nekaa nevietaa gljuko. Itkaa jau labi,<br>>>>>> bet<br>>>>>> nu ja pa biezho, tad kaitinoshi. Manam tas i iededzies 2.5 gadu laikaa 1<br>
>>>>> reizi. Nogljukoja datchiks. Vairaak nav bijis. Brachka savukaart braukaa<br>>>>>> taa<br>>>>>> regulaari. Zin, kursh ABS vainiigs, bet nav nomainijis. Un neizskataas,<br>
>>>>> ka<br>>>>>> mainiis :)<br>>>>>> Savaadaak man taa mashiina izmaksaa gadaa mazaak kaa jebkursh vieglais<br>>>>>> salidzinot piekares remontus, da i remontus vispaar. Degvielaa apmeeram<br>
>>>>> vienaadi ar benziinvolgo.<br>>>>>><br>>>>>>  Lab, ka atgaadinaaj par nanocom. Biju te vienlaik iededzies pirkt. Mozh<br>>>>>> i<br>>>>>> laiks ;-) Un tad jau, ko labu neizdariisi labiem cilveekiem pa pieciiti<br>
>>>>> :)<br>>>>>> Kad skatijos, tad Hawkeye mani kautkaadu iemeslu deelj neuzrunaaja.<br>>>>>> Jaunais nanocom patika visaadaas zinjaas iznjemot cenu :D Vecais shai<br>>>>>> zinjaa<br>
>>>>> bij pa leeto.<br>>>>>><br>>>>>><br>>>>>><br>>>>>> --<br>>>>>> Prichomzs<br>>>>>> Honda Varadero<br>>>>>> S60<br>
>>>>> AR 33<br>>>>>> LR Discovery I<br>>>>>> LR Discovery II<br>>>>>><br>>>>><br></div>