<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> > Vincai mazu apgriezienu liela spiediena smeri lenajos parnesumos. Kaut<br /> > ko no taam tuubaam ko draudziigo ellju un smeeru kantorii atradu. Un<br /> > reduktoraa laikam 85w90 vai ko tadu. Bet tas ir nestandarts - gigglepin<br /> > divmotorniece ar elljaa peldosiem zobratiem.<br /> <br /> nu vot, mees te ar shtukojaam, kas nosaka vai tie daudzpakaapju <br /> planetārie pārvadi smeereejaas no tuubas vai peld :-)<br /> <br /> doma ka panaakt vieglaaku mehaanisma griesshanos bez slodzes.<br /> protams vienkaarshaakais buutu jauna tipa mehaanisma iegaade, kas <br /> patiesiibaa jau nebuut nau nemaz tik daargi, bet pirmkaart mehaanismu <br /> tirgotaajam shobriid nau ko tirgot, otrkart tika paarjaukts un <br /> atrestaureets klasiskais uznaakoshais aparaats, kuram tikvientaa vaina <br /> ka nu aplam smagi naak aaraa :-))))<br /></blockquote>-------------------------------------------<br />Vispār jau vai tad patiešām nav nekāda pieturas punkta, kurš ļautu<br />spriest, ko tais vinčās pildīt? Principā tur prasītos kaut kas ķipa SAE 80W-140,<br />API GL-5 , bet savulaik ir nācies darboties ar vinčām, kur izmantoja <br />NLGI 00 klases smērvielu , t.s. pusšķidro. Kaut kādiem galiem tak jābūt?<br />Ruu<br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>