<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-1"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    On 01.07.2011 19:28, Juris Knakis wrote:
    <blockquote cite="mid:1309537689.4e0df5991a490@mail.inbox.lv"
      type="cite">
      <blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt
        0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">Heip!<br>
        Ir dots dzineejs Yanmar YSB 8 ja nemaldos, kas iemonteets
        kugjii. Dzineejs vecum vecs, bet kalpo labi. Vismaz pagaidaam.
        Pa lielam jau neko vairaak nevajag. Gaaziiti reguleejam uz ausi,
        nu taa lai viegli iet un var braukt. Bet nu gribas mazliet
        kvalitativaku piesitienu.<br>
        Standartaa nekaadi apgriezieni nekur neparaadaas un taho shiem
        nav. Bet taa kaa ir zinaami max utt rpm, kaa arii zinaams
        velamais diapazons, tad gribetos to visu redzeet. Tad nu ari
        jautajums: Kaa diizelim nomeeriit RPM un uzmest kaukaadu
        raadiitaaju? Var jau protams vienreiz nomeeriit un tad salikt
        atziimes uz klokja, bet nu gribeetos ari monitoreet realaa
        laikaa.<br>
        Taa kaa nekaa rupnicas radita shim modelim nav izdevies atrast,
        tad nu laikam jaskatas kauakads aftermarkets.<br>
      </blockquote>
      ===================================<br>
      Hmm, netā IMHO eksistē visāda veida tahometri dīzeļdzinējiem,
      sākot ar tādiem, kuri mēra<br>
      ģeneratora apgriezienus, līdz elektromagnētiskiem devējiem, kuri
      skaita zobus uz spararata<br>
      zobu vainaga, ir pat bezkontakta verķi, kad uz priekšgala "šķīvja"
      uzlīmē atstarojošas folijas<br>
      gabaliņu un verķis spīdina ķipa lāzerdiodi ... Krievu laikos
      atceros, ka kaut kādam verķim<br>
      dīzelim vispār bija pjezoelektrisks devējs uz trubas no sūkņa uz
      sprauslu ...manuprāt kaut<br>
      ko atrast vajadzētu varēt.</blockquote>
    Patīk Ruu viens no variantiem - ebajā nopērkam optisko tahometru un
    uz kloķenes gala šķīvja uzlipinām atstarotāju.<br>
    <br>
    Ilglaicīgāks variants ir izdarīt to pašu, tikai paņemt velo
    tahometru, kas darbosies pat tad, kad viss tur būs ar eļļu nodirsts.<br>
    <br>
  </body>
</html>