<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">Heip!<br /> Ir dots dzineejs Yanmar YSB 8 ja nemaldos, kas iemonteets kugjii. Dzineejs vecum vecs, bet kalpo labi. Vismaz pagaidaam. Pa lielam jau neko vairaak nevajag. Gaaziiti reguleejam uz ausi, nu taa lai viegli iet un var braukt. Bet nu gribas mazliet kvalitativaku piesitienu.<br /> Standartaa nekaadi apgriezieni nekur neparaadaas un taho shiem nav. Bet taa kaa ir zinaami max utt rpm, kaa arii zinaams velamais diapazons, tad gribetos to visu redzeet. Tad nu ari jautajums: Kaa diizelim nomeeriit RPM un uzmest kaukaadu raadiitaaju? Var jau protams vienreiz nomeeriit un tad salikt atziimes uz klokja, bet nu gribeetos ari monitoreet realaa laikaa.<br /> Taa kaa nekaa rupnicas radita shim modelim nav izdevies atrast, tad nu laikam jaskatas kauakads aftermarkets.<br /> </blockquote>===================================<br />Hmm, netā IMHO eksistē visāda veida tahometri dīzeļdzinējiem, sākot ar tādiem, kuri mēra<br />ģeneratora apgriezienus, līdz elektromagnētiskiem devējiem, kuri skaita zobus uz spararata<br />zobu vainaga, ir pat bezkontakta verķi, kad uz priekšgala "šķīvja" uzlīmē atstarojošas folijas<br />gabaliņu un verķis spīdina ķipa lāzerdiodi ... Krievu laikos atceros, ka kaut kādam verķim<br />dīzelim vispār bija pjezoelektrisks devējs uz trubas no sūkņa uz sprauslu ...manuprāt kaut<br />ko atrast vajadzētu varēt.<br />Ruu<br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>