Aaa, nu tas ir cits gadījums. Manam 1. dzelzim varēja metināt, metināt un vēlreiz- metināt. 1.3 motoram pastāvīgi strādāja 3 cilindri un biju nelaimīgs, kad pieslēdzās 4., jo tad eļļa baigi fiksi beidzās. Un miljons citu kreņķu, protams. Par suportu ķīlēšanu pat neizteikšos. Nopirka džeks, kurš nenormāli šķielēja, viņš visādīgi mēģināja auto apskatīt, bet laikam nesanāca, tāpēc nopirka:D<br /><br />KH,<br />nekad vairs!<br /> <div id="sig_upper"> </div><br /> <br /> <div class="noTransl">Citējot <strong>Juris Knakis <a href="mailto:lubes@inbox.lv"><lubes@inbox.lv></a></strong>:</div> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">   > Pirms mēneša redzēju veco, kantaino Kadetu. Jei bogu, nekad vairs tādu<br />   > negribēšu:D<br />   > KH<br /> </blockquote>-----------------------------<br /> Hmm, sensenos laikos kopā ar čomu atvedām mājā un kādu laiku lietojām<br /> veco, "kantaino" Kadett D, saucās Opel Kadett GT, ar 115 ZS 1.8 špricmotoru.<br /> Jāasaka, ka bizoja tas dzelzis cienījami, jo pats ne vella nesvēra, prasts kā<br /> 3 rubļi, ne viņš lūza, nekā :-) Tad uzradās fans no kaimiņvalsts, nedēļu dīkdams<br /> staigāja pakaļ, līdz nopirka pa tiem laikiem diezgan labu cenu :-) Bet būtībā<br /> auto nemaz nebij slikts, turklāt nācis no "nerūsas" apgabaliem :-)<br /> Ruu<br /> <div> </div> </blockquote><br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>