<br /> <div id="sig_upper"> </div><br /> <br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc           ; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex</style>Tjā, spilveni būs jāpārbauda.<br /> Kurvis sajūgam vulgaris, nav divmasinieks. Eļļa kārbai mainīta reizē ar sajūgu, tur bēdai būt nevajadzētu.<br /> <br /> Pie viena, otrs jautājums- bremžu eļļa gadus 3 nav mainīta. Pietiktu, ja atgrieztu tālākajam ratam atgaisošanas figņu un ik pa 30 min papildinātu bačokā līmeni (pēc tam citiem ratiem), jebšču jāčakarējas ar kačāšanu?<br /> <br /> KH,<br /> A6 abs</blockquote>========================================<br />Hmm, tādu efektu tiešām ir nācies novērot motora "spilvenu" dēļ, pamatā gan auto ar<br />"šķērsmotoriem". Sajūgs IMHO te "ņipričom". Kurvis "divmasinieks" ...Spararats tāds<br />mēdz būt, bet kurvis ...<br />Bremžu eļļa... nu kā kādreizējais "Baltijas eļļošanas burvis" :-) teikšu, ka  būtībā bremžu<br />šķidruma kalpošanas laiks ir max gadi 2. Pēc tam to jāmaina pilnībā! Ja grib daudzmaz<br />droši braukt + saglabāt savu bremžu detaļas darbderīgas :-)<br />Ruu<br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>