<br><br><div class="gmail_quote">2011/4/14 Instigater <span dir="ltr"><<a href="mailto:instigater@projektam.lv">instigater@projektam.lv</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;">
Tauta, ko Jūs darītu, ja būtu tāda problēma?<br>
Pagājušo rudeni uzlikts jauns standarta modelim paredzētais Sachs sajūga komplekts, sparrats arī mainīts, bet uz citu lietotu, jo paša bija nodedzis. Tagad dīzeļcentrā meistars labi saregulējis, auto iet tik labi, ka sajūgs netur griezi, izslīd robežās 2100-2500 rpm, knapi pamanīju to nelielo apgriezienu lēcienu. Nezinu, cik standarta komplekts Nm tur, bet Sachs performance komplekts ar standarta sajūga disku garantē 350Nm, bet ar keramisko 410Nm. Problēma tik tāda, ka standartā TDSam ir 280Nm, pēc čipošanas ap 330Nm, tātad jau noteikti pāri standarta komplekta turēšanas spējām, kas arī tiek novērots, burtiski kādi 30Nm par daudz. Uzzināju arī cenas Sachs performance detaļām, pastiprinātais kurvis 260Ls, pastiprinātais organizskais disks 145, bet keramsiskais 167Ls. Visas cenas vēl bez PVNa. Pirkt keramisko disku un cerēt, ka turēs, vai likt sparratu, sajūga komplektu un kārbu no nākamā modeļa, kuram sajūga diska diametrs ir paliecies lielāks no 228mm uz 240mm? Sachs saka, ka griezi turēšot - 505Nm ar standarta disku, gandrīz 50% pieaugums.<br>

<br>
-- <br>
Instigater<br>
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn<br>
<a href="http://www.projektam.lv" target="_blank">www.projektam.lv</a><br clear="all">--------------------------------------------------------------------------------</blockquote><div>Es protams neesmu specs.... bet nav labaak iepirkt auto ar lielaaku dzineeju, kas nav jaachipo un rezultaataa jaamaina sparrati, sajuugi etc? <br>
</div></div><br>p.s. <br>Kads nevelas saakt apguut buraashanu? Man kaa reiz viena 6.5m jahtinja pardodama ;-) <br><br>-- <br>Prichomzs<br>Honda Varadero<br>S60<br>AR 33<br>LR Discovery I<br>LR Discovery II<br>