<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#ffffff" text="#000000">
    On 01.04.2011 06:46, Juris Knakis wrote:
    <blockquote cite="mid:1301629587.4d954a93efd01@mail.inbox.lv"
      type="cite">
      <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204);
        margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
        <blockquote cite="invalid-url://">   <strong>Instigater</strong></blockquote>
      </blockquote>
      <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204);
        margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
        <blockquote cite="invalid-url://">Dīzeļam travīt virsspiedienu
          nevajag, pats izbeidzas, līdzko ogles beidz bērt. </blockquote>
      </blockquote>
      <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204);
        margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
        <blockquote cite="invalid-url://">Nu bet skaidrs, gan jau
          nenosprāgs. Interesanti, kā var noteikt, vai turbīnā </blockquote>
      </blockquote>
      <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204);
        margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
        <blockquote cite="invalid-url://">nestrādā surge režīmā? Uz
          ausi?<br>
        </blockquote>
      </blockquote>
      ================================<br>
      Dīvaini, savulaik nācās braukāt ar VW Passat , kuram bija turboD,
      tas pats 1.6, tur bija<br>
      gan wastegate, gan blow off, kurš vērās vaļā arī atmetot ...
      Nezinu, varbūt šķūņinga<br>
      variants?<br>
      Hoenestera Audi "supertruperturbo" motoram (S1) vispār bija
      pulkstenis + kontrollampa<br>
      ar uzlīmīti "turbo revs", gan jau ka pilota informēšanai, ja
      gadījumā tas "liesmojošais"<br>
      antilags pēkšņi atteica sadarbību ...<br>
    </blockquote>
    Tu jau te par kosmiskajām tehnoloģijām. Dīzeļam tač ieplūdi
    nenosprosto, tikai degvielu samazina, ja jaudu nevajag. Viņš taču
    bezgalīgi liesi ir spējīgs darboties. Līdz ar to jau netiek
    samazināta gaisa plūsma motorā. Vakar youtubē pameklēju, pēc turbo
    surge un sapratu, kas ir jāsaklausa un jāsaredz. Wastegate turbo
    gadījumā to laikam nav iespējams uz dīzeļa izdarīt, bet VNT turbai
    jau var A/R braucot uzregulēt kādu vien vajag. Mulsina vienīgi tas,
    ka vairs Garrett VNT turbām kompresora kartes nedod paskatīties,
    tikai kaut kāda vecie wastegate varianti.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a>
</pre>
  </body>
</html>