<blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><blockquote cite="invalid-url://">       <strong>Instigater</strong></blockquote></blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><blockquote cite="invalid-url://">Dīzeļam travīt virsspiedienu nevajag, pats izbeidzas, līdzko ogles beidz bērt. </blockquote></blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><blockquote cite="invalid-url://">Nu bet skaidrs, gan jau nenosprāgs. Interesanti, kā var noteikt, vai turbīnā </blockquote></blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><blockquote cite="invalid-url://">nestrādā surge režīmā? Uz ausi?<br /></blockquote></blockquote>================================<br />Dīvaini, savulaik nācās braukāt ar VW Passat , kuram bija turboD, tas pats 1.6, tur bija<br />gan wastegate, gan blow off, kurš vērās vaļā arī atmetot ... Nezinu, varbūt šķūņinga<br />variants?<br />Hoenestera Audi "supertruperturbo" motoram (S1) vispār bija pulkstenis + kontrollampa<br />ar uzlīmīti "turbo revs", gan jau ka pilota informēšanai, ja gadījumā tas "liesmojošais"<br />antilags pēkšņi atteica sadarbību ...<br />Ruu<br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>