<br /> <div id="sig_upper"> </div><strong>Krescendo Paranoja <a href="mailto:krescendoparanoja@inbox.lv"><krescendoparanoja@inbox.lv</a></strong> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><style type="text/css">/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc           ; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/</style><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc           ; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style>Šitā čomaks rallija coupei 'uz ausi' regulēja motora settingus, kamēr otrs tāds pats blakus </blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">stāvēdams norādīja, ka nu jau turbai korpuss tā kvēlo, ka var turbas rotoru redzēt:)<br /> KH<br /> </blockquote> ===========================<br />Nekas sevišķs - rallijā grūti, bet krosā / rallijkrosā (radiators aizmugurē) ir redzēts, <br />ka turbala kvēlo aptuveni elektriskās lampiņas krāsā :-) Kas arī ir tikai normāli,<br />ja piemet, ko no tiem nabaga 2 litriem grib izspiest ... "Lielajam" Hansenam no<br />Citramona až >700 ZS starta brīdī ... :-( Nabaga dzelži :-((((((((<br />Ruu<br /> <div id="sig_lower"> </div>