<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#ffffff" text="#000000">
On 31.03.2011 11:42, Juris Knakis wrote:
<blockquote cite="mid:1301560958.4d943e7ea522b@mail.inbox.lv"
type="cite"><br>
<div id="sig_upper"> </div>
<strong>Instigater</strong>
<blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204);
margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">Cilvēki gan runā,
ka neesot labi daudz spiediena dot, jo turbīna pie zemiem motora
</blockquote>
<blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204);
margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">apgriezieniem
darbotos tuvu "surge" režīmam. Cik TDI forumā lasīju, tad tur
iesaka </blockquote>
<blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204);
margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">tikai 6psi pie
1500rpm un ne vairāk kā 18psi sākot no 2000 rpm.<br>
</blockquote>
==============================<br>
Nu tur jau viss atkarīgs no paša turbīnas materiāla un
virsspiediena "travīšanas" :-)<br>
Būs jāliek gana efektīva "blow off" sistēma, iespējams ,
inteliģenta :-)Jebkurā gadījumā<br>
mums savulaik sacīkšauto bija tie ~ 18 psi (~ 1.2 bar) jau pie
kādiem 1600 rpm, pie<br>
2500 jau bija ~2.5 bar ar regulēšanas iespēju līdz ~2.8 bar
(mehānisks blow off), drāzās<br>
tas verķis kā traks, ik pa brīdim nošņākdamies kā lokomotīve
"čššššš... pšššššš" :-)<br>
Tā tur tie ABARTH gudrinieki bija sagudrojuši, turklāt bez
"anti-lag" sistēmas...<br>
</blockquote>
Dīzeļam travīt virsspiedienu nevajag, pats izbeidzas, līdzko ogles
beidz bērt. Nu bet skaidrs, gan jau nenosprāgs. Interesanti, kā var
noteikt, vai turbīnā nestrādā surge režīmā? Uz ausi?<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a>
</pre>
</body>
</html>