Šitā čomaks rallija coupei 'uz ausi' regulēja motora settingus, kamēr otrs tāds pats blakus stāvēdams norādīja, ka nu jau turbai korpuss tā kvēlo, ka var turbas rotoru redzēt:)<br /><br />KH<br /> <div id="sig_upper"> </div><br /> <br /> <div class="noTransl">Citējot <strong>Juris Knakis <a href="mailto:lubes@inbox.lv"><lubes@inbox.lv></a></strong>:</div> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc           ; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style><br /> <div> </div><strong>Instigater</strong> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">   Cilvēki gan runā, ka neesot labi daudz spiediena dot, jo turbīna pie zemiem motora </blockquote> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">   apgriezieniem darbotos tuvu "surge" režīmam. Cik TDI forumā lasīju, tad tur iesaka </blockquote> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">   tikai 6psi pie 1500rpm un ne vairāk kā 18psi sākot no 2000 rpm.<br /> </blockquote>==============================<br /> Nu tur jau viss atkarīgs no paša turbīnas materiāla un virsspiediena "travīšanas" :-)<br /> Būs jāliek gana efektīva "blow off" sistēma, iespējams , inteliģenta :-)Jebkurā gadījumā<br /> mums savulaik sacīkšauto bija tie ~ 18 psi (~ 1.2 bar) jau pie kādiem 1600 rpm, pie<br /> 2500 jau bija ~2.5 bar  ar regulēšanas iespēju līdz ~2.8 bar (mehānisks blow off), drāzās<br /> tas verķis kā traks, ik pa brīdim nošņākdamies kā lokomotīve "čššššš... pšššššš" :-)<br /> Tā tur tie ABARTH gudrinieki bija sagudrojuši, turklāt bez "anti-lag" sistēmas...<br /> Ruu<br /> <div> </div> </blockquote><br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>