<br /> <div id="sig_upper"> </div><strong>Instigater</strong><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">Cilvēki gan runā, ka neesot labi daudz spiediena dot, jo turbīna pie zemiem motora </blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">apgriezieniem darbotos tuvu "surge" režīmam. Cik TDI forumā lasīju, tad tur iesaka </blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">tikai 6psi pie 1500rpm un ne vairāk kā 18psi sākot no 2000 rpm.<br /></blockquote>==============================<br />Nu tur jau viss atkarīgs no paša turbīnas materiāla un virsspiediena "travīšanas" :-)<br />Būs jāliek gana efektīva "blow off" sistēma, iespējams , inteliģenta :-)Jebkurā gadījumā<br />mums savulaik sacīkšauto bija tie ~ 18 psi (~ 1.2 bar) jau pie kādiem 1600 rpm, pie<br />2500 jau bija ~2.5 bar  ar regulēšanas iespēju līdz ~2.8 bar (mehānisks blow off), drāzās<br />tas verķis kā traks, ik pa brīdim nošņākdamies kā lokomotīve "čššššš... pšššššš" :-)<br />Tā tur tie ABARTH gudrinieki bija sagudrojuši, turklāt bez "anti-lag" sistēmas...<br />Ruu<br /> <div id="sig_lower"> </div>