<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#ffffff">
    On 2011.03.31. 8:18, Juris Knakis wrote:
    <blockquote cite="mid:1301548735.4d940ebfa2fc7@mail.inbox.lv"
      type="cite"><br>
      <div id="sig_upper"> </div>
      <strong>Instigater<br>
      </strong>Kā Jūsu auto turbo strādā? Vai tik tiešām man ar VNT
      turbo izdotos dabūt vairāk griezes līdz tiem 2400 rpm?<br>
      ======================<strong><br>
      </strong>Kāpēc ne? Jādomā, ka GARRETT un citi turbokompresoru
      ražotāji zin, ko dara,<br>
      tīri prieka pēc jau neies neviens kaut ko izgudrot un ražot. 
      Principā tas izskatās<br>
      tāpat, kā HES turbīnās, kur arī turbīnas efektivitāti regulē ar
      identiska izskata<br>
      vadības aparātu. Starpība vien tā, ka šeit ražotājam bija jātiek
      galā ar visai augstām<br>
      temperatūrām, resp. materiāliem. Nu bet keramika jau pacieš visu
      ...<br>
    </blockquote>
    Cilvēki gan runā, ka neesot labi daudz spiediena dot, jo turbīna pie
    zemiem motora apgriezieniem darbotos tuvu "surge" režīmam. Cik TDI
    forumā lasīju, tad tur iesaka tikai 6psi pie 1500rpm un ne vairāk kā
    18psi sākot no 2000 rpm.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a>
</pre>
  </body>
</html>