Citējot <strong>Arnis Zagorskis <<a href="mailto:arc@intelectuals.net">arc@intelectuals.net</a>></strong>:<br /><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> kad daliidu liidz klokjenei tad gan bij mammiitmiiljaa. kaa tas motors <br /> vispaar var straadaat :-) priekshas skriemelis atskruuveejies, <br /> pusmeenestinja seezha izljumeejusi  30graadu lenkji + siksna paarlekusi <br /> pa diviem zobiem :-)) komplekts pilniigaakais.<br /> </blockquote>------------------------------------<br />:-) Vispār, kad es tā pakustinu prāta locekli, tad atmiņā nāk, ka vienam otram<br />dzinējam savulaik, īpaši tiem, kuriem tīri uz pievilkšanu turējās kādi no skriemeļiem,<br />speciāli taisījām un likām atlocāmas kontršaibas, līdzīgi, kā VAZ dzinējam uz<br />sadales vārpstas un palīgvārpstas gala. Pieļauju, ka metode attaisnojās. Pat<br />AUDI dzinējiem, kuriem bij jāvelk ar to baiso momentu, nekas nenāca vaļā<br />pat ar 2x mazāku momentu pievilkts ...Ķēpa, protams, bet ja negribas vairs to<br />motoru redzēt ... ko gan neizdarīsi dižākā cilvēces progresa veicinātāja - slinkuma<br />dzīts :-)))))))))))))))))))<br />Ruu<br /><div id="sig"> </div>