<blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">nu es taa saprotu, ka galvenais nodiluma radiitaajs zemaa<br /> temperatuuraa nav vis berze, bet tieshi eljljas nespeeja (deelj<br /> lielaas viskozitaates) aizvadiit prom agresiivos sadegshanas<br /> produktus, kas neuzsilusham motoram zemaas temperatuuraas rodas<br /> bagaatiigi, jo bagaatiigi. ja eljlja ir shkjidraaka, tad lielaaka<br /> pluusmas aatruma deelj taa pirmkaart bagaatiigaak apeljljo motoru,<br /> pirms veel tur vecaa eljlja ir noberzta un otrkaart aizskalo<br /> sadegshanas rezultaataa radushos un kondeseejushos pretekliibu.<br /> eljljas slaanja speejai labi eljljot itkaa nav tieshas saistiibas ar<br /> eljljas biezumu, bet gan ar eljljas iipashiibaam - cik labi tas<br /> saslapina metaalu un cik labi eljljas pleeve turas pretii<br /> paarraushanai. augstaaka eljljas viskozitaate vareetu speeleet<br /> buutisku lomu vieniigi krietni padilusha dzineeja gadiijumaa, kad<br /> shkjirbas starp detaljaam jau vairs plaanais shkjidraas eljljas<br /> slaanis nespeej aizpildiit un dzineejs vienkaarshi grab...<br /> </blockquote>---------------------------------------<br />Tā īsti nav - problēma ir apstāklī, ka aukstā stāvoklī eļļa nespēj noturēties<br />savai viskozitātei neatbilstoši lielās "šķirbās", iztek no tām un iedarbinot<br />dzinēju virknē dzinēja mezglu ir naturāls "eļļas bads". Tā pamatproblēma<br />ir tur ...<br />Ruu<br /><div id="sig"> </div>