<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19019">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Kaa jau Ruu mineeja, dulkjoshanaas veel nav
mirstamaa vaina diizelim, tad kad dulkjiites saak sakjerties paarslaas un
noseesties, tad arii degvielas filtram iestaajas nespeeja.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Par laimi process ir atgriezenisks, t.i.
paaugstinoties temperatuurai, parafiins atkal izshjiist diizelii, taapeec ja ir
probleemas ar aizsalushu diizeli vislabaak ir ievilkt auto siltumaa, ljaut lai
atkuust , noliet netemperatuuras diizeli, ieliet normaalu un padarbinaat + ja
iespeejams veel noliet no diizeljfiltra uudeni.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>M. liidz shim bez diizelja, savulaik diezgan daudz
naacies nervozeet par diizelja dulkjoshanos ;) + sarekjinaaju ka maniem
nobraukumiem tomeer atmaksaajas eedeliigaakais penciina motors </FONT></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>----- Original Message ----- </DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV
style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4; font-color: black"><B>From:</B>
<A title=lubes@inbox.lv href="mailto:lubes@inbox.lv">Juris Knakis</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=autoliste@lists.autoliste.lv
href="mailto:autoliste@lists.autoliste.lv">Viss par un ap auto!</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Saturday, February 19, 2011 10:29
AM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> [Autoliste] Re: Kalatuns</DIV>
<DIV><BR></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: rgb(204,204,204) 1px solid; MARGIN: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex">Aiz
loga temperatūra strauji tuvojas -30 grādiem. Esmu Ziemeļvidzemē ar <BR>savu
dīzeļvagonu. Uztraucos par to, ka tanki kaut kādu solījumu par
<BR>neduļķošanos dod tikai virs -32C. Ar kvēlsvecēm un kompresiju viss ir
<BR>ideāli, jo pat lēni iegriezts (jo 10W-40 aķis nevelk) motors lec
<BR>nevainojami pie -20. Smagā auto aķis un vadi kaujas gatavībā, bet ko
<BR>darīt, ja bāka saies ķīselī? Ja saduļķojas, tad jau laikam game over un
<BR>jāskalo sistēma, vai tomēr var cerēt šķilt un tikt mājās ar siltāka
<BR>laika
iestāšanos?<BR></BLOCKQUOTE>----------------------------------------<BR>Mja,
šādos gadījumos senāk lieliski palīdzēja mana ex-kantora piedeva<BR>Paraflow
255 (vēlāk Infineum 255) - vien, kā visus "antigelus", to vajadzēja<BR>vienot
klāt degvielas uzpildīšanas laikā, vislabāk vēl + temperatūrā ... Bet<BR>nu
var provēt sameklēt apkārtnē kādu pretparafīna piedevu (bodīte?
DUS<BR>veikaliņš?) , ja paredzēts pildīties. Otrs variants - apgaismošanas
petroleja,<BR>to var pievienot max kādus 10%, bet atkal to jādara uzpildīšanās
laikā -<BR>papriekš petroleju bākā, pēc tam pa virsu DD... Nu un, ja
"izkritīs" tomēr<BR>parafīns, tad jābūvē iglu un jāziemo, jo nekāda ķīmija šo
parafīnu nešķīdina,<BR>to dara tikai pati DD attiecīgā temperatūrā
:-)<BR>Benzīnu liet pie DD kategoriski neiesaku!<BR>Ar arktisku
sveicienu,<BR>Ruu<BR>P.S. Starp saduļķošanos (CP) un parafīna "izkrišanas"
sākumu (CFPP) <BR>parasti ir vairāki grādi , vismaz 4-5 kā minimums.
Duļķošanās vēl nav<BR>mirstamā kaite!<BR>R.<BR>
<DIV id=sig> </DIV>
<P>
<HR>
<P></P>_______________________________________________<BR>Autoliste mailing
list<BR>Autoliste@lists.autoliste.lv<BR>http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>