<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19019">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Kaa jau Ruu mineeja, dulkjoshanaas veel nav 
mirstamaa vaina diizelim, tad kad dulkjiites saak sakjerties paarslaas un 
noseesties, tad arii degvielas filtram iestaajas nespeeja.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Par laimi process ir atgriezenisks, t.i. 
paaugstinoties temperatuurai, parafiins atkal izshjiist diizelii, taapeec ja ir 
probleemas ar aizsalushu diizeli vislabaak ir ievilkt auto siltumaa, ljaut lai 
atkuust , noliet netemperatuuras diizeli, ieliet normaalu un padarbinaat + ja 
iespeejams veel noliet no diizeljfiltra uudeni.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>M. liidz shim bez diizelja, savulaik diezgan daudz 
naacies nervozeet par diizelja dulkjoshanos ;) + sarekjinaaju ka maniem 
nobraukumiem tomeer atmaksaajas eedeliigaakais penciina motors </FONT></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>----- Original Message ----- </DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV 
  style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4; font-color: black"><B>From:</B> 
  <A title=lubes@inbox.lv href="mailto:lubes@inbox.lv">Juris Knakis</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=autoliste@lists.autoliste.lv 
  href="mailto:autoliste@lists.autoliste.lv">Viss par un ap auto!</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Saturday, February 19, 2011 10:29 
  AM</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> [Autoliste] Re: Kalatuns</DIV>
  <DIV><BR></DIV>
  <BLOCKQUOTE 
  style="BORDER-LEFT: rgb(204,204,204) 1px solid; MARGIN: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex">Aiz 
    loga temperatūra strauji tuvojas -30 grādiem. Esmu Ziemeļvidzemē ar <BR>savu 
    dīzeļvagonu. Uztraucos par to, ka tanki kaut kādu solījumu par 
    <BR>neduļķošanos dod tikai virs -32C. Ar kvēlsvecēm un kompresiju viss ir 
    <BR>ideāli, jo pat lēni iegriezts (jo 10W-40 aķis nevelk) motors lec 
    <BR>nevainojami pie -20. Smagā auto aķis un vadi kaujas gatavībā, bet ko 
    <BR>darīt, ja bāka saies ķīselī? Ja saduļķojas, tad jau laikam game over un 
    <BR>jāskalo sistēma, vai tomēr var cerēt šķilt un tikt mājās ar siltāka 
    <BR>laika 
  iestāšanos?<BR></BLOCKQUOTE>----------------------------------------<BR>Mja, 
  šādos gadījumos senāk lieliski palīdzēja mana ex-kantora piedeva<BR>Paraflow 
  255 (vēlāk Infineum 255) - vien, kā visus "antigelus", to vajadzēja<BR>vienot 
  klāt degvielas uzpildīšanas laikā, vislabāk vēl + temperatūrā ... Bet<BR>nu 
  var provēt sameklēt apkārtnē kādu pretparafīna piedevu (bodīte? 
  DUS<BR>veikaliņš?) , ja paredzēts pildīties. Otrs variants - apgaismošanas 
  petroleja,<BR>to var pievienot max kādus 10%, bet atkal to jādara uzpildīšanās 
  laikā -<BR>papriekš petroleju bākā, pēc tam pa virsu DD... Nu un, ja 
  "izkritīs" tomēr<BR>parafīns, tad jābūvē iglu un jāziemo, jo nekāda ķīmija šo 
  parafīnu nešķīdina,<BR>to dara tikai pati DD attiecīgā temperatūrā 
  :-)<BR>Benzīnu liet pie DD kategoriski neiesaku!<BR>Ar arktisku 
  sveicienu,<BR>Ruu<BR>P.S. Starp saduļķošanos (CP) un parafīna "izkrišanas" 
  sākumu (CFPP) <BR>parasti ir vairāki grādi , vismaz 4-5 kā minimums. 
  Duļķošanās vēl nav<BR>mirstamā kaite!<BR>R.<BR>
  <DIV id=sig> </DIV>
  <P>
  <HR>

  <P></P>_______________________________________________<BR>Autoliste mailing 
  list<BR>Autoliste@lists.autoliste.lv<BR>http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>