<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#ffffff">
    Vispār par nāciju ( amerikas, anglijas, vacijas) ekonomisko varenību
    izveidošanos var palasīt Emīla Jakrina grāmatā "Ekonomiskais
    Patriotisms"<br>
    Ieskatu var gūt šeit: <a
      href="http://www.tautasforums.lv/?s=jakrins">http://www.tautasforums.lv/?s=jakrins</a><br>
    <br>
    ramonz<br>
    ====<br>
    <br>
    On 2011.02.19. 16:49, Juris Knakis wrote:
    <blockquote cite="mid:1298126941.4d5fd85d6a936@mail.inbox.lv"
      type="cite">
      <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204);
        margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> Tādēļ mans
        uzskats, ka šis lietas ir jādod darīt pavisam jauniem <br>
        spēkiem, cilvēkiem, partijām. Vecie nedrīkst piedalīties
        principā. <br>
        Cilvēkiem pašiem rūpīgi jāizvērtē, jādomā un jālasa un jāvāc
        info, par <br>
        potenciālajiem kandidātiem, deputātiem etc, nevis kā tagad, ka
        savēl tos <br>
        kas vislabāk reklamējas.<br>
      </blockquote>
      -------------------------------------<br>
      Nja, kā saka mans fāters, mums pietrūkstot 2 cilvēku sākumam -
      premjera<br>
      pirmā pēckara Vācijas kanclera Konrāda Adenauera līmenī, un
      ekonomikas<br>
      ministra Adenauera valdībā Ludviga Erharda līmeņa attiecīgā
      ministra. Abus<br>
      uzskata par "Vācijas atdzimšanas no pelniem" autoriem. Un viņiem
      bija <br>
      grūtāk ...Kā uzskata fāters, saimnieciskā ziņā KA bijis daudz
      kopīga ar <br>
      K.Ulmani :-)<br>
      Lai būtu par auto - abi minētie kungi, īpaši Erhards, bija īpaši
      VW atjaunošanas<br>
      un "pacelšanas " atbalstītāji. Erhards vispār izstūma cauri ideju
      par vācu <br>
      autofirmu neliela nomināla akciju izlaidi, kas ļāva piesaistīt
      tiem laikiem<br>
      milzīgus līdzekļus un, piemēram, ja 1940. gadu beigās VW sāka
      eksportēt<br>
      savu produkciju uz ... Kanādu :-) Un pildīt savas saistības sakarā
      ar Vācijas<br>
      strādnieku līdzekļu krāšanu "Tautas auto iegādei" - strādnieki
      cītīgi līmēja<br>
      speciālas marciņas uz īpašām kartītēm , kā tagad lielveikalos :-)
      Līdz karam<br>
      neviens savu "sakrāto" vabolīti nepaspēja saņemt. Adenauera un
      Erharda<br>
      darbību viens no rezultātiem bija tas, ka pēdējais pirms kara
      samaksājušais<br>
      jeb viņa ģimene / radinieki (karš tak bija starpā) saņēma savu
      godīgi samaksāto<br>
      "vabolīti" 1961. gadā. :-))))))))))<br>
      <div id="sig"> </div>
      <pre wrap="">
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
_______________________________________________
Autoliste mailing list
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>