<br /><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc           ; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*</style>Oho, Ruu joprojām listē:)<br /> Tad pajautāšu; PD motoram ražotājs noteicis 1 gadu/15 k intervālu, </blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">Texaco kekss iedeva izdruku, ka viņu 0w30 esmot tieši šim pašam </blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">paredzēts uz 2 gadu/40 k intervālu. Kam ticēt?<br /> KH     </blockquote>============================<br />A tur lieta ir ļoti vienkārša:<br />Ir divu veidu PD dzinēji, ir ar t.s. fiksēto eļļas  maiņas intervālu, un tādi,<br />kam kompis izrēķina maiņas intervālu. Mazākais intervāls ir fiksētais,<br />lielāko var sasniegt, bet praksē neesmu dzirdējis, ka kādam būtu<br />izdevies, lielākoties kompis sāk izsniegt komandas par maiņu max<br />pēc 25-30 000 nobraukuma.<br />Havoline 506.01 SAE 0W-30 tiešām ir speciāls produkts PD dīzeļiem,<br />jo tur vajag speciālu eļļu tieši tās darba apstākļu, resp. dzinēja<br />konstrukcijas dēļ. Dzinēju tipu var noteikt pēc koda uz "plāksnītes"<br />motortelpā, no galvas, diemžēl, nezinu.<br />Ruu<br />P.S. Sveicieni no Kurzemes mežu biezokņiem! Nu tur ir tāāāāda ziema! :-)<br />R.<br /> <br /> <div id="sig"> </div>