<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
    <title></title>
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#ffffff">
    On 15.12.2010 07:28, Juris Knakis wrote:
    <blockquote cite="mid:1292390895.4d0851ef795f0@mail.inbox.lv"
      type="cite">
      <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204);
        margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> bet bija
        aizrādījums no meistara par degvielas kvalitāti. Esot tāda kā <br>
        lipīga. A šitā ir pirmā bāka ar fosilo pēc vasaras
        ibiodīzelēšanas. <br>
        Pildīju to Nestē. Laikam ibio atliekas pie šiem mīnusiem arī
        rada <br>
        līmejošo efektu. Tā nu kamēr rakstīja tur rēķinus, tikmēr
        aprunājāmies. <br>
        Šis tomēr ieteica ibio nelietot - daudz ibio klientu tomēr pie
        viņiem <br>
        nonākot ar aizķepinātiem sūkņiem. A uz ziemu ieteica pie dīzeļa
        <br>
        pievienot 2-taktu motoreļļu, jo arktiskais dīzelis esot krietni
        sausāks <br>
        par vasaras - paildzināšot sūkņa mūžu.<br>
      </blockquote>
      ------------------------------------------<br>
      Hmm, par to 2-taktu eļļu varētu būt loģiski, kaut es tā kā atminu,
      ka tīru<br>
      "Arktiku" neviens nepārdeva - atkarībā no temperatūras jauca ar
      vasaras<br>
      degvielu ... Un par to ibio - vai tad tu ar tīru ibio brauci
      vasarā? Tas gan<br>
      tā īsti prātīgi neliekas - vieglo auto ražotāji, atšķirībā no
      kravas auto un<br>
      traktoru ražotājiem, tīru biodīzeli īpaši nemēdz akceptēt ...<br>
    </blockquote>
    Vasarā 100% ibio. Ar beigtās sprauslām motors darbojās labāk nekā ar
    fosilo. Tagad ar svaigām sprauslām atšķirības nekādas.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a>
</pre>
  </body>
</html>