<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
<title></title>
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#ffffff">
On 15.12.2010 07:28, Juris Knakis wrote:
<blockquote cite="mid:1292390895.4d0851ef795f0@mail.inbox.lv"
type="cite">
<blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204);
margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> bet bija
aizrādījums no meistara par degvielas kvalitāti. Esot tāda kā <br>
lipīga. A šitā ir pirmā bāka ar fosilo pēc vasaras
ibiodīzelēšanas. <br>
Pildīju to Nestē. Laikam ibio atliekas pie šiem mīnusiem arī
rada <br>
līmejošo efektu. Tā nu kamēr rakstīja tur rēķinus, tikmēr
aprunājāmies. <br>
Šis tomēr ieteica ibio nelietot - daudz ibio klientu tomēr pie
viņiem <br>
nonākot ar aizķepinātiem sūkņiem. A uz ziemu ieteica pie dīzeļa
<br>
pievienot 2-taktu motoreļļu, jo arktiskais dīzelis esot krietni
sausāks <br>
par vasaras - paildzināšot sūkņa mūžu.<br>
</blockquote>
------------------------------------------<br>
Hmm, par to 2-taktu eļļu varētu būt loģiski, kaut es tā kā atminu,
ka tīru<br>
"Arktiku" neviens nepārdeva - atkarībā no temperatūras jauca ar
vasaras<br>
degvielu ... Un par to ibio - vai tad tu ar tīru ibio brauci
vasarā? Tas gan<br>
tā īsti prātīgi neliekas - vieglo auto ražotāji, atšķirībā no
kravas auto un<br>
traktoru ražotājiem, tīru biodīzeli īpaši nemēdz akceptēt ...<br>
</blockquote>
Vasarā 100% ibio. Ar beigtās sprauslām motors darbojās labāk nekā ar
fosilo. Tagad ar svaigām sprauslām atšķirības nekādas.<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a>
</pre>
</body>
</html>