<br><br><div class="gmail_quote">2010/9/23 Ģirts Bērziņš <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:GirtzB@inbox.lv">GirtzB@inbox.lv</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">
imho sākt vajag ar sajūga pievada pārbaudi(trose vai arī galvenais un darba cilindrs, cauruļvadi...), ja tur viss ok, tad aiziet kārbu nost.<br>
p.s. vai tad mūsienās vēl ražošānā eksistē auto ar mehānisku sajūga piedziņu?<br>
<br>
GirtzB, spameris parastais...<br clear="all"></blockquote></div>------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br>Vaitad 97 gads ir muusdienas? :D<br>Bet par sajuugu piekriitu .. nauko jaarauj kaarba uzreiz nost. Paskatam sajuuga troses ja ir, ja nav, tad shljaucinjas un cilindrus. Pavisam nesen viens ar taadaam pashaam probleemaam tapa saremonteets pa vienkaarsho. Nomainiita trubinja...<br>
(Par otru gadijumu, kad tapa pieliets bremzhshkjidrums labaak nerunaasim) :D<br><br>-- <br>Prichomzs<br>Honda Varadero<br>S60<br>AR 156<br>AR 33<br>LR Discovery I<br>LR Discovery II<br>